Main menu

Γιάννης Κουτσουφλάκης
Πέμπτη, 22 Μαρτίου 2018 - 12:26μμ

Μπόνους μισθωτών €9.656 σε Porsche, €9.455 € σε BMW

Το «premium» αποφέρει μεγάλα κέρδη, ειδικά για τους κατασκευαστές που έχουν μεγάλο περιθώριο, αλλά επίσης –σε μικρότερο βαθμό- για τους μισθωτούς.

Στην Porsche, οι μισθωτοί κέρδισαν φέτος λίγο περισσότερο από 9.600 ευρώ, όταν η BMW έφτασε στο υψηλότερα επίπεδό της με 9.455 ευρώ για συμμετοχή των εργαζομένων στα κέρδη.

Το 2017 ήταν και πάλι συνώνυμο με τα ρεκόρ για ορισμένους Γερμανούς κατασκευαστές. Στην Porsche, οι παραδόσεις προσέγγισαν τις 250.000 μονάδες (και αύξηση 4% το 2017 σε σχέση με το 2016). Παράλληλα αυξήθηκαν και τα κέρδη, αλλά το μπόνους για τους μισθωτούς αυξάνεται λιγότερο γρήγορα από ό,τι πριν. Παραμένει ωστόσο πολύ ενδιαφέρον, δεδομένου ότι η φίρμα του Zuffenhausen απελευθέρωσε ποσό περίπου 9.656 ευρώ (€545 περισσότερα από το 2017) στο πλαίσιο της συμμετοχής των μισθωτών υπαλλήλων στα κέρδη… Των Γερμανών, βέβαια.

Στην BMW, το μπόνους έχει φτάσει στο υψηλότερο επίπεδο από ποτέ. Ο Βαυαρός κατασκευαστής χαιρετίζει ένα επιτυχημένο 2017, όπου η BMW ήταν πολύ απασχολημένη, ειδικά στο high-end κομμάτι της: Η φίρμα του Μονάχου πούλησε περισσότερα από 80.000 μοντέλα M και M Performance σε όλο τον κόσμο.

Αναπόφευκτα, το περιθώριο κέρδους σε τέτοια ακριβά μοντέλα είναι σημαντικό και έχουν ενισχύσει την εισροή μετρητών. Αυτή επηρεάζει άμεσα το μισθωτό υπάλληλο του ομίλου BMW, ο οποίος απέκτησε δικαίωμα συμμετοχής, με πριμοδότηση €9.455 για το οικονομικό έτος 2017. Από τα οποία ένα πολύ μικρό τμήμα πηγαίνει σε λογαριασμό αποταμίευσης μισθού για ιατροφαρμακευτικό-συνταξιοδοτικό πρόγραμμα.

Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία