Mercedes-Benz: Τέλος τα χειροκίνητα κιβώτια - Μείωση 70% στις εκδόσεις με συμβατικούς κινητήρες

Mercedes-Benz: Τέλος τα χειροκίνητα κιβώτια - Μείωση 70% στις εκδόσεις με συμβατικούς κινητήρες

Ο Ola Källenius ανακοίνωσε το στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης της εταιρείας - Δείτε τι περιλαμβάνει.

Η Mercedes-Benz ανακοίνωσε το νέο στρατηγικό της σχέδιο για το μέλλον, σχέδιο που στοχεύει στην κερδοφόρα ανάπτυξη, στην εξέλιξη του τομέα των πολυτελών αυτοκινήτων και στην κατάκτηση ηγετικής θέσης στην ηλεκτροκίνηση και στις νέες τεχνολογίες, με βασικό στόχο σε 20 χρόνια από σήμερα η Mercedes-Benz να έχει ένα στόλο αυτοκινήτων μηδενικών ρύπων. 

Στο πλαίσιο αυτό θα έχουμε περισσότερα μοντέλα της «οικογένειας» EQ, ενώ όπως τόνισε ο Ola Källenius μιλώντας στους επενδυτές «δεν θέλουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί στους κατασκευαστές που σημαδεύουν μεγάλους όγκους πωλήσεων, αλλά θέλουμε να διπλασιάσουμε τις πωλήσεις στην πολυτελή κατηγορία (Maybach, AMG και G-Class), αυξάνοντας ταυτόχρονα τις οικονομίες κλίμακος σε νέες πλατφόρμες». 

Για να το πετύχει αυτό η εταιρεία σκοπεύει να μειώσει τα πάγια έξοδα, τις κεφαλαιουχικές δαπάνες και τις δαπάνες έρευνας και εξέλιξης πάνω από 20% έως το 2025 και να επανατοποθετηθεί στην αγορά ως η κορυφαία μάρκα πολυτελών αυτοκινήτων.

auto

Παράλληλα με τη σταδιακή κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσεως (οι προσφερόμενες εκδόσεις θα μειωθούν έως και 70%), η Mercedes-Benz θα καταργήσει και τα χειροκίνητα κιβώτια, καθώς έτσι κι΄αλλιώς δεν θα είναι συμβατά με τον εξηλεκτρισμό των μοντέλων της. 
Την ίδια στιγμή το πλάνο προβλέπει ότι ως το τέλος του 2024 η εταιρεία θα έχει αναπτύξει πλήρως τη δική της ψηφιακή πλατφόρμα, την MB.OS, η οποία θα δέχεται over-the-air ενημερώσεις.
Τέλος και στο πλαίσιο των οικονομίων στις οποίες στοχεύει η εταιρεία, θα μειωθεί σημαντικά και ο χρόνος κατασκευής των μοντέλων της, κάτι που ήδη έχει υλοποιηθεί με τη νέα S-Class. Αξίζει να σημειώσουμε ότι η S-Class θα ακολουθήσει την πολιτική που εφαρμόζεται με τη Maybach και θα λανσάρεται στην αγορά σαν μια «ξεχωριστή μάρκα» (σ.σ.: είναι θέμα περισσότερο μάρκετινγκ και λιγότερο ουσίας), ενώ μεγάλο μέρος από τα χρήματα που θα εξοικονομηθούν από όλα τα παραπάνω θα επενδυθούν στην εξέλιξη μοντέλων όπως οι EQA, EQB, EQE και EQS. 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube