To «κακό» ΚΤΜ X-Bow GT4 έγινε… «χειρότερο»

To «κακό» ΚΤΜ X-Bow GT4 έγινε… «χειρότερο»

Το αγωνιστικό της KTM απέκτησε πιο… κακιασμένη εμφάνιση, αλλά έγινε πιο οικονομικό στη χρήση. Για εκείνους τους λίγους τυχερούς.

Το ΚΤΜ Χ-Bow GT4 είναι στην αγορά από το 2015 και μόλις η KTM και η Reiter Engineering αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους και να προχωρήσουν σε μια σημαντική ανανέωση για την αγωνιστική σεζόν του 2108.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την αγωνιστική BMW Z4 GT3 [video]

Το αυτοκίνητο συμμετέχει στο πολύ ανταγωνιστικό πρωτάθλημα αντοχής VLN, μια σειρά εξάωρων αγώνων στο Nurburgring Nordschleife, αλλά και σε άλλες διοργανώσεις αγώνων Τουρισμού σε όλο τον κόσμο. Παρότι ο Hans Reiter, αφεντικό της Reiter Engineering, πιστεύει ότι δεν υπάρχει ταχύτερο αυτοκίνητο στην κλάση που να κοστίζει λιγότερο, ο στόχος αυτής της αναβάθμισης ήταν να πετύχουν μια καλύτερη αναλογία αξίας/κόστους.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ετοιμο το ΚΤΜ X-Bow GT4

Αυτή τη στιγμή υπάρχουν περίπου 60 αυτοκίνητα που συμμετέχουν σε αγώνες σε όλο τον κόσμο. Το κιβώτιο ταχυτήτων που χρησιμοποιούν βγάζει περίπου 5.000 km. Όμως η νέα μετάδοση της Holinger του MY2018 θα αντέχει τα διπλάσια, δηλαδή 10.000 km, ενώ μπορεί να αντέξει ακόμη περισσότερη ροπή. Πάνω από 70 kgm. Έχουν επίσης ενισχυθεί διάφορα εξαρτήματα ώστε να αυξηθεί η διάρκεια ζωής τους, όπως οι πλήμνες, η προδιαγραφή των οποίων είναι πλέον για 20.000 km. Η ΚΤΜ και η Reiter Engineering εκτιμούν ότι με τις αλλαγές αυτές το κόστος διαμορφώνεται στα €3,6 ανά αγωνιστικό χιλιόμετρο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το αγωνιστικό SEAT Leon Cup [video]

Άλλες αλλαγές περιλαμβάνουν έναν καινούριο εγκέφαλο της Motec και νέο ηλεκτρικό κύκλωμα (καλωδίωση και ασφαλειοθήκη). Νέο προσκέφαλο προδιαγραφών LMP και ένας νέος πίνακας ελέγχου όλων των λειτουργιών του αυτοκινήτου αναβαθμίζουν την καμπίνα. Το Χ-BOW GT4 το οποίο είναι αποκλειστικά χρήση σε πίστα (trackdays ή αγώνες) ζυγίζει 999 kg και κινείται από έναν δίλιτρο TFSI κινητήρα Audi ισχύος 360 ίππων στις 7.200 rpm. Το αυτοκίνητο κοστίζει €152.360 χωρίς φόρους και ως την άνοιξη του 2018 θα έχουν προστεθεί ακόμη 15 στον στόλο. Σε ένα άλλο σύμπαν, όχι πολύ μακριά από εδώ…

Πηγή Reiter Engineering

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube