Isle of Man TT: Η Subaru ετοιμάζεται να σπάσει το δικό της ρεκόρ

Isle of Man TT: Η Subaru ετοιμάζεται να σπάσει το δικό της ρεκόρ

H Subaru δημοσίευσε νέες φωτογραφίες από το WRX STI που έχει εξελιχθεί ειδικά για να σπάσει το ρεκόρ του επερχόμενου αγώνα Isle of Man ΤΤ

Η ιαπωνική μάρκα έδωσε στον Βρετανό οδηγό αγώνων, Mark Higgins ένα ειδικά εξελιγμένο STI και τα προηγούμενα χρόνια για να τρέξει στον αγώνα αλλά εφέτος έχει βοήθεια από την ομάδα που προετοίμαζε τα αυτοκινητά της όταν συμμετείχε στο WRC, τη θρυλική Prodrive.

Αυτό έγινε προκειμένου να διασφαλίσει ότι το φετινό WRX STI θα σπάσει το ρεκόρ που έκανε ένα δικό της STI το 2014, με χρόνο 19 λεπτά και 15 δευτερόλεπτα (δείτε το σχετικό βίντεο πιο κάτω).

Οι νέες φωτογραφίες δημοσιεύτηκαν περίπου τρεις εβδομάδες πριν αρχίσει ο αγώνας ΤΤ (Tourist Trophy) και πάρθηκαν κατά τη διάρκεια δοκιμών στο νησί Man. Η ομάδα της Subaru αντιμετώπισε δύσκολες συνθήκες, με πολλή βροχή και αρκετό κρύο. Για να έχει ελπίδες ο Higgins να σπάσει το ρεκόρ θα πρέπει να προσεύχεται για καλύτερες καιρικές συνθήκες.

Ο επικεφαλής επικοινωνίας της Subaru Αμερικής, Dominick Infante, λέει: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που επιστρέψαμε για να τρέξουμε στο Isle of Man TT. Τις προηγούμενες χρονιές λάβαμε μέρος με σχεδόν εργοστασιακά STI αλλά φέτος αποφασίσαμε να σχεδιάσουμε το απόλυτο WRX STI γι αυτή την τόσο απαιτητική “πίστα”».

Οι υπεύθυνοι εξέλιξης της Subaru και κυρίως της Prodrive είναι πολύ φειδωλοί ως προς τις τεχνικές λεπτομέρειες του αυτοκινήτου αλλά όπως είχαμε δει και σε προηγούμενες φωτογραφίες, σίγουρα έχουν γίνει βελτιώσεις στην αεροδυναμική και την ανάρτηση, έχει μειωθεί το βάρος και τα λάστιχα είναι σλικ.

Είμαστε βέβαιοι πως η Prodrive έχει αναλάβει το έργο της αναβάθμισης της ανάρτησης. Αν το STI του 2016 είναι όπως το μοντέλο του 2014, δεν θα «πειραχτεί» ο κινητήρας, εκτός ίσως από μια ελεύθερη εξάτμιση. Αυτό σημαίνει ότι η ιπποδύναμη θα είναι 300 PS/6.000 rpm και η ροπή θα φτάνει τα 41,5 kgm/4.000 rpm. Παρόλα αυτά, τα σλικ λάστιχα, μια πιο μεγάλη σταθερή πίσω αεροτομή και πιο επιθετικό σετάρισμα ελατηρίων/αμορτισέρ θα εξασφαλίσει στον Higgins ένα σημαντικά πιο ακριβές αυτοκίνητο.

Για να καταφέρει ο Higgins σπάσει το ρεκόρ του 2014 θα πρέπει να επιτύχει μια μέση ωριαία ταχύτητα που να ξεπερνά τα 189 km/h σε μια διαδρομή με συνολικό μήκος 60,7 χιλιόμετρα. Η προσπάθεια θα γίνει κάποια στιγμή μεταξύ 28 Μαίου και 10 Ιουνίου, που διεξάγεται ο αγώνας.

Η τελευταία φορά που συνεργάστηκαν η Subaru με την Prodrive ήταν το 2008, οπότε και η Subaru αποσύρθηκε από το WRC μετά από 18 χρόνια. Αυτή η συνεργασία απέφερε τρία Πρωταθλήματα Οδηγών και τρία Κατασκευαστών με οδηγούς όπως ο Colin McRae, ο Richard Burns και ο Petter Solberg.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube