Main menu

Mιχάλης Γεωργιάδης
Σάββατο, 16 Δεκεμβρίου 2017 - 6:11μμ

Η Geely, ιδιοκτήτρια της Volvo, αγοράζει μερίδιο στην Daimler

Ο κινεζικός κολοσσός που ελέγχει την Volvo επιδιώκει για δεύτερη φορά να αποκτήσει μετοχές της Daimler.

Η εταιρεία κινεζικών συμφερόντων Geely που κατέχει την Volvo θα αγοράσει, σύμφωνα με το ρεπορτάζ κινεζικών Μέσων, μερίδιο 3-5% της Daimler, μητρικής της Mercedes-Benz.

Μια τέτοια συμφωνία θα έκανε την Geely τον τρίτο μεγαλύτερο μέτοχο της Daimler, προσπερνώντας τη συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi στην οποία ανήκει το 3,1%. Προς το παρόν το 70,7% της Daimler ανήκει σε θεσμικούς επενδυτές, ενώ το 19,4% σε ιδιώτες. Το Kuweit κατέχει επίσης ποσοστό 6,8%. Η Daimler έχει στο πρόσφατο παρελθόν απορρίψει απευθείας πρόταση εξαγοράς μεριδίου από την Geely λόγω της χαμηλής τιμής που πρότεινε η κινεζική πλευρά. Αλλά άφησε την ευκαιρία στους επενδυτές από την Άπω Ανατολή να αγοράσουν μετοχές από την ελεύθερη χρηματιστηριακή αγορά, σύμφωνα με το Reuters.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Volvo XC60 D5 AWD

Η κίνηση αυτή είναι μέρος μιας επιθετικής στρατηγικής ανάπτυξης της Geely, η οποία είναι σε εξέλιξη, στην Ευρώπη και όχι μόνο. Εξαγόρασε την Volvo από την Ford το 2010 και την Εταιρεία Ταξί του Λονδίνου το 2012. Δημιούργησε τη μάρκα Lynk&Co το 2016 και αγόρασε το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών της Lotus και της DRB-Hicom, μητρικής εταιρείας της Proton. Πρόσφατα αγόρασε  και την αμερικάνικη εταιρεία κατασκευής του ιπτάμενου αυτοκινήτου Terrafugia, με στόχο να λανσάρει το πρώτο μοντέλο το 2019. 

Πηγή Autocar

Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία