Η Ferrari F1 του 2013 θα είναι το τελευταίο μονοθέσιο προς πώληση

Η Ferrari F1 του 2013 θα είναι το τελευταίο μονοθέσιο προς πώληση

Η Ferrari δεν θα βγάλει προς πώληση τα μονοθέσια F1 των ετών 2014, 2015 και 2016, εξαιτίας της μεγάλης πολυπλοκότητας και της ακριβής συντήρησης των υβριδικών κινητήριων μονάδων

Μιλώντας στο συνεργαζόμενο περιοδικό Autocar σε μια εκδήλωση που προηγείται του event «Ferrari World Barcelona» ο οδηγός εξέλιξης των μονοθέσιων της ιταλικής φίρμας, Marc Gené, είπε πως οι θερμικοί κινητήρες των 1,6 λίτρων και τα ηλεκτρικά μοτέρ που τοποθετούνται στα μονοθέσια από το 2014 και εντεύθεν δεν είναι οικονομικά βιώσιμα για τη συνέχιση της συντήρησής τους.



«Είναι απλώς πολύ δύσκολο να συντηρηθούν» είπε χαρακτηριστικά και συνέχισε «φανταστείτε πως μόνο και μόνο για να μεταφερθούν με αεροπλάνο, οι μπαταρίες χρειάζονται επιπλέον μέτρα ασφάλειας. Και για να δουλέψουν, οι υπάρχουσες κινητήριες μονάδες είναι εξαιρετικά πολύπλοκες και υπερβολικά ακριβές».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμάζουμε τη Ferrari 488 Challenge [video]

Αντιθέτως, τα μονοθέσια του 2013, τα οποία αυτή τη στιγμή διατίθενται προς πώληση, χρησιμοποιούν τον ατμοσφαιρικό V8, των 2,4 λίτρων, με πολύ μικρότερες ηλεκτρικές μονάδες, ενώ βέβαια τα μονοθέσια προ υβριδικής εποχής χρησιμοποιούν μόνο θερμικούς κινητήρες V8 και V10. Αυτά τα μονοθέσια είναι συγκριτικά πολύ πιο εύκολα στη συντήρηση, που σημαίνει ότι η Ferrari μπορούσε να τα πουλήσει σε ιδιώτες και να τα «τρέχει» με ένα υπολογίσιμο κέρδος.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Όργιο με 21 Ferrari Fxx k [video]

«Προς το παρόν διαθέτουμε προς πώληση τα μονοθέσια του 2013, αλλά κατά πάσα πιθανότητα αυτά θα είναι και τελευταία μονοθέσια που θα διατεθούν» κατέληξε ο Gené. «Αυτός άλλωστε είναι και ένας από τους λόγους που η τιμή του ανεβαίνει, διότι η αγορά θα είναι πλέον πολύ πιο περιορισμένη».

Να υπενθυμίσουμε πως η Ferrari πουλάει τα μονοθέσιά της μέσω του προγράμματος Corse Clienti. Μέσω αυτού του προγράμματος φιλοξενεί τους ιδιοκτήτες σε διάφορες πίστες για ειδικά προγράμματα οδήγησης με διαθέσιμη μια πλήρη ομάδα από μηχανικούς που συντηρούν και επισκευάζουν το –γνήσιο - μονοθέσιό τους.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube