Η Citroën αλλάζει σήμα, καμπάνια και σλόγκαν

Η Citroën αλλάζει σήμα, καμπάνια και σλόγκαν

Ο Γάλλος κατασκευαστής με την ευκαιρία του καινούργιου C3 κάνει μονόχρωμο το σήμα του, προχωρά σε νέα στρατηγική στη διαφήμιση και φέρνει καινούργιο σλόγκαν.

Η Citroën επωφελείται του λανσαρίσματος μιας καινούργιας διαφημιστικής καμπάνιας για να αλλάξει το λογότυπό της. Τα όρθια εισαγωγικά της, les chevrons που λένε οι Γάλλοι, δεν εγκαταλείφθηκαν, αλλά το σχέδιο εξελίχτηκε προς χάριν της απλότητας και του νεωτερισμού.

Με το λανσάρισμα του καινούργιου C3, η Citroën επιστρέφει δυναμικά στο προσκήνιο της κατηγορίας των σουπερμίνι. Η τρίτη γενιά του αναμένεται στις εκθέσεις στις αρχές Νοεμβρίου, τουλάχιστον για τη Γαλλία καθώς στην Ελλάδα μπορεί να πάρει λίγες ημέρες παραπάνω. Αλλά πριν ξεκινήσει η επικοινωνιακή προώθηση για το αυτοκίνητο, η γαλλική φίρμα λανσάρισε μια καινούργια εταιρική καμπάνια.

Αυτή μετουσιώνει σε εικόνες τα αποτελέσματα της έρευνας «οι ζωές μας στο αυτοκίνητο», μέσω της οποίας μάθαμε ότι περνάμε κατά μέσο όρο τέσσερα χρόνια και ένα μήνα από τη ζωή μας μέσα σε ένα αυτοκίνητο. Έτσι, θα δούμε τελείως διαφορετικές διαφημίσεις από αυτές που είχαμε συνηθίσει μέχρι σήμερα στην τηλεόραση για τη γαλλική φίρμα. Αν βρεθήκατε στη Γαλλία και είδατε μια από αυτές, θα παρατηρήσατε ίσως μια σημαντική αλλαγή στο τέλος της: Η Citroën εξέλιξε το σήμα της.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το νέο Citroën C3 1.2 PureTech 110

Ο καινούργιος λογότυπος υπάρχει όμως από το 2009, χωρίς να σημαίνει ότι εγκαταλείφθηκαν τα chevrons. Άλλαξε απλώς ο σχεδιασμός του και μετατράπηκε σε πιο επίπεδος, με ένα γραφιστικό στιλ που σήμερα βρίσκεται στη μόδα. Χαρακτηρίζεται όμως πλέον από περισσότερο μινιμαλισμό με ένα «επίπεδο» και μονόχρωμο εφέ –το κόκκινο παραδοσιακό χρώμα του κατασκευαστή εγκαταλείφθηκε. Και σαφώς δεν είναι πια χρωμέ με τρισδιάστατη αίσθηση, όπως ήταν από το 2009.

Η Citroën δεν είναι ο πρώτος κατασκευαστής που γοητεύεται και καταφεύγει στον «επίπεδο σχεδιασμό». Η MINI το έκανε επίσης τον προηγούμενο χρόνο, με την ευκαιρία του λανσαρίσματος του καινούργιου Clubman.

Επιπλέον του καινούργιου σήματος, η Citroën τροποποίησε και την ηχητική υπογραφή της. Δηλαδή, το σλόγκαν «Créative Technologie», δημιουργική τεχνολογία ελληνιστί, εγκαταλείφθηκε επίσης. Ύστερα από το λανσάρισμα του νέου C3, o Γάλλος κατασκευαστής χρησιμοποιεί πλέον τη φράση «Be Different, Feel Good», η οποία όμως δεν έχει ενταχθεί στα καινούργια διαφημιστικά σποτ.

Η ιστορία του σήματος της Citroën από το 1919 έως και σήμερα

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube