Χωρίς στόχο η Alfa Romeo στις ΗΠΑ

Χωρίς στόχο η Alfa Romeo στις ΗΠΑ

Η Alfa αποτελεί μυστήριο τρένο για την αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών λόγω της «εξωτικής» της κατάστασης και της ιστορίας της, ξανά και ξανά στην Αμερική.

Στις ΗΠΑ, οι φαν των ιταλικών αυτοκινήτων λατρεύουν τη μιλανέζικη εταιρεία και οι ενθουσιώδεις για το ντιζάιν και το στιλ πίνουν νερό στο όνομά της Alfa Romeo.

Επιπλέον, οι λάτρεις των επιδόσεων και οι παραδοσιακοί αγοραστές στις μπερλίνες επιδόσεων βρίσκουν επιτέλους μια τέλεια διτούρμπινη Giulia Quadrifoglio για να βάλουν ως μια ακόμη επιλογή στη λίστα του προσεχούς αυτοκίνητου του. Από την άλλη όμως, υπάρχουν φίλοι και γνωστοί τους, αλλά και οργανισμοί καταναλωτών, όπως το Consumer Reports που τους προειδοποιούν ότι ίσως υπάρχουν ασφαλέστερες επιλογές. Αλλά και δανειοδότριες εταιρείες που έχουν εκφράσει της ανησυχίες τους σχετικά με την αξιοπιστία.

Η ειδική αναφορά που κάνουμε στην αμερικανική αγορά είναι διότι οι ΗΠΑ αποτελούν χώρα-κλειδί για να πετύχει υψηλά νούμερα πωλήσεων η Alfa Romeo. Αλλά και μια κατ’ εξοχή αγορά που αποτελεί στίβο μάχης, τόσο για τις premium μπερλίνες όσο για τα premium σπορ SUV.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την Alfa Romeo Stelvio 2.0 280 Q4

Ανεξάρτητα αν κάποιοι το λατρεύουν και κάποιοι το φοβούνται, η Fiat Chrysler Automobiles έχει μεγάλες προσδοκίες από τη φίρμα της Alfa στις ΗΠΑ. Αλλά, αντίθετα με τον επικεφαλής της FCA Sergio Marchionne, κορυφαία στελέχη στις ΗΠΑ διστάζουν να μετουσιώσουν τις προσδοκίες αυτές σε στόχους πωλήσεων. Έτσι η Alfa δεν έχει στόχους προς το παρόν στις ΗΠΑ. Και αυτός είναι ο λόγος που δεν θα βρει κάποιος τα κίνητρα που θα χρειαστούν τα μοντέλα της Alfa στο εγγύς μέλλον.

Σύμφωνα με την Automotive News, ο επικεφαλής των Alfa και Maserati, Reid Bigland, που είναι επικεφαλής και των πωλήσεων για την αμερικανική αγορά, δήλωσε ότι η FCA δεν έχει σχέδια για να παίξει το παιχνίδι «Lets Make a Deal» με τους Αμερικανούς καταναλωτές. Ο Bigland έκανε τη δήλωση, την ίδια στιγμή που πολλοί αναρωτιούνται εάν η FCA θα μπορούσε να προσπαθήσει να τονώσει τις υποτονικές πωλήσεις, παρά την πρόσφατη μετά τυμπανοκρουσιών επιστροφή της μάρκας στην αμερικανική αγορά.

Στόχοι πωλήσεων; «Δεν έχουμε κάποιους», δήλωσε ο Bigland στη εκδήλωσε που έγινε αυτή την εβδομάδα για της οδήγηση της νέας Stelvio. «Δεν υπάρχουν πραγματικές προβολές όγκου», είπε ο Bigland στη συνέντευξη Τύπου. «Θα δουλέψουμε το μακροπρόθεσμο πρόγραμμά μας με την Giulia, όπως και με τη Stelvio, και θα δούμε πώς θα πάει και πόσα αυτοκίνητα θα πουλήσουμε». 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio [video]

Κι ενώ το κορυφαίο στέλεχος της Alfa στη Β. Αμερική δείχνει ικανοποιημένο, αφήνοντας τις πωλήσεις στην τύχη τους, από την άλλη, ο διευθύνων σύμβουλος της FCA Sergio Marchionne προχώρησε σε προβλέψεις σχετικά με τις πωλήσεις της Alfa. Προβλέψεις που όπως και το πρόγραμμα παραγωγής των μοντέλων της Alfa Romeo, συχνά έχουν μεγάλη απόσταση από την πραγματικότητα.

Ύστερα από μια ακόμη πέτρινη χρονιά με 73.000 πωλήσεις το 2016, ο Marchionne αναμένει η Alfa Romeo να φτάσει τις 170.000 αυτοκίνητα το 2017. Η απάντηση των αναλυτών της βιομηχανίας, ωστόσο, ήταν ψυχρολουσία για τις προβλέψεις. Όχι μόνο εκτιμούν ένα πολύ μικρότερο νούμερο, αλλά επισημαίνουν και το τεράστιο χάσμα μεταξύ των εκτιμήσεων του Marchionne και της πραγματικής επιθυμίας των αγοραστών.

Οι αγοραστές που επιθυμούσαν μια Giulia ή μια Stelvio μπορεί να βρεθούν στην ευχάριστη θέση να δουν τον κατασκευαστή να προσφέρει «cash back», αλλά άλλοι αντιλαμβάνονται μια τέτοια κίνηση ως δείκτη κακής ποιότητας, οπότε παραμένουν επιφυλακτικοί. Οι εκπτώσεις και τα «cash back», βλέπετε, δεν φωνάζουν «premium».

«Είναι τελείως διαφορετικό παιχνίδι, με τα δύο παιχνίδια στην πραγματικότητα να μην μπερδεύονται», είπε ο Bigland για τη στρατηγική των πωλήσεων της Alfa Romeo, συγκρινόμενη με αυτή της γκάμας των Chrysler, Jeep, Dodge και Ram. Προκειμένου να προσεγγίσει περισσότερους αγοραστές, η ανάπτυξη των σημείων λιανικών πωλήσεων της Alfa συνεχίζεται ταχύτατα. Ο επικεφαλής της φίρμας δηλώνει ότι οι αντιπροσωπείες από 184 που είναι σήμερα θα φτάσουν τις 215 μέχρι το τέλος του χρόνου. Με κάποιες από αυτές να μοιράζονται το χώρο με της Maserati.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube