Main menu

Γιάννης Κουτσουφλάκης
Παρασκευή, 22 Σεπτεμβρίου 2017 - 10:48πμ

H Porsche 911 GT2 RS 2018 διέλυσε το ρεκόρ στο Nürburgring;

Ένα ανεπίσημο ποστ μας πληροφορεί για το χρόνο που έκανε η Porsche 911 GT2 RS στο Nordschleife και είναι χρόνος-ρεκόρ.

Τα πρωτότυπα της Porsche 911 μας κρατούν εδώ και πολλά χρόνια στις μύτες των ποδιών μας και απ’ ό,τι φαίνεται η πιο εκρηκτική Neunelfer είναι έτοιμη να παραλάβει το στέμμα της στην Πράσινη Κόλαση.

Φυσικά μιλάμε για το ρεκόρ γύρου στα αυτοκίνητα παραγωγής, μιας και η Porsche έχει αποκαλύψει και επίσημα τη νέα 911 GT2 RS με το διαμορφωτή της να βρίσκεται ήδη στον αέρα.

Είμαστε βέβαια προϊδεασμένοι ότι θα βλέπαμε ένα σούπερ χρόνο, αλλά όχι σίγουροι για το ρεκόρ. Η 911 GT2 RS απαθανατίστηκε να γυρίζει στο Nordschleife αμέτρητες φορές και ο Frank-Steffen Walliser, επικεφαλής της Porsche Motorsport και αντιπρόεδρος του GT Division, είχε αφήσει να εννοηθεί ότι το ρεκόρ για την 911 των 700 ίππων ήταν του χεριού της. Εξάλλου, και ο Nico Rosberg το είχε δηλώσει απερίφραστα: «Η 911 GT2 RS έχει κάνει ρεκόρ στο Nürburgring». Η τελευταία πληροφορία λοιπόν μιλά για χρόνο 6’ 48” 75. Είδηση που έρχεται από τον Edo Karabegovic, τον άνθρωπο πίσω από τη φίλια προς την Porsche εταιρεία Edo Performance που ασχολείται με την εξέλιξη προϊόντων aftermarket, σε ένα ποστ στο Facebook στη σελίδα της Auto Bild Sportscars.

Από τη μια βέβαια δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι εάν αυτός είναι ο επίσημος χρόνος του πισωκίνητου θηρίου, από την άλλη γνωρίζουμε ότι το αυτοκίνητο διαθέτει το δυναμικό για να τον πραγματοποιήσει. Αλλά χρειάζεται να σας υπενθυμίσουμε ότι ο Mark Webber, που ασχολήθηκε επισταμένως με την εξέλιξη του αυτοκινήτου, έπιασε 336 km/h στη μεγάλη ευθεία του Ring, ταχύτητα που ξεπερνά κατά 32 km/h το αντίστοιχο πέρασμα του επίσημου μέχρι στιγμής ρεκόρ της Lamborghini Huracán Performante των 640 PS με 6’ 52”.

Για την ώρα και μέχρι να επισημοποιηθεί ο χρόνος, η ταχύτερη 911 παραγωγής στο Ring είναι η 991.2 GT3 που χρειάζεται 7’ 12” 7 για ένα γύρο στο διάσημο γερμανικό σιρκουί. Εδώ να σημειώσουμε ότι αυτή πρόκειται για ένα αυτοκίνητο με ατμοσφαιρικό 4λιτρο μοτέρ flat-six με 500 άλογα, ενώ αντίστοιχα η GT2 RS φοράει διτούρμπινο flat-six με 700 άλογα και ελαφριά ανθρακονημάτινα κομμάτια που περιλαμβάνονται στο (έξτρα) Weissach Package.

Μέχρι λοιπόν να πάρουμε κι επισήμως το εντυπωσιακό νούμερο στα χέρια μας που πλησιάζει αυτό της Mclaren P1 LM που γύρισε στο Ring σε 6’ 43” 2, ας ξαναδούμε ένα δείγμα της Porsche 911 GT3 RS σε Racing Yellow να κάνει τα δικά του στο Ring.

Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία