Ghosn: Alpine, ένα «εξαιρετικό» βιβλίο παραγγελιών

Ghosn: Alpine, ένα «εξαιρετικό» βιβλίο παραγγελιών

Ο Carlos Ghosn επαίνεσε την εμπορική επιτυχία του νέου A110. Μια επιτυχία που γι’ αυτόν ανοίγει την πόρτα για την ανάπτυξη ενός δεύτερου μοντέλου.

Ο Carlos Ghosn ήταν χθες το πρωί στη γαλλική Εθνοσυνέλευση για ακρόαση ενώπιον της Επιτροπής Οικονομίας και της Επιτροπής Οικονομικών Υποθέσεων.

Κατά τη διάρκεια της μακράς συνεδρίασης με ερωτήσεις και που υποβλήθηκαν από τους Γάλλους ευρωβουλευτές, ο διευθύνων σύμβουλος της Renault αναγνώρισε ότι η κατάσταση στις μεγάλες κατηγορίες D και E δεν ήταν καλή.

Αλλά για τον Ghosn, η μείωση της παραγωγής στο Douai (όπου συναρμολογούνται Scénic, Talisman και Espace) δεν σημαίνει ότι η Renault προτίθεται να κατεβάσει τα χέρια τις κατηγορίες αυτές. «Βλέπουμε τι συμβαίνει, διορθώνουμε, επιστρέφουμε στην επίθεση, δεν έχουμε πρόθεση να παραιτηθούμε από τα premium». Αλλά είναι και θετικός: Γι’ αυτόν, το premium παραμένει μια ευκαιρία, καθώς έχει πενιχρά τρέχοντα αποτελέσματα. Και σαφώς, μόνο προς τα πάνω μπορεί να πάει!

Ο Ghosn έχει επίσης πορωθεί όταν μιλάει για την Alpine και την επιτυχημένη επιστροφή του A110, που δείχνει «τη θέλησή μας να αγωνιζόμαστε σε όλες τις επάλξεις». «Έχουμε ένα εξαιρετικό βιβλίο παραγγελιών», χωρίς όμως να δώσει αναλυτικά στοιχεία. Και επέμεινε ότι ο στόχος δεν ήταν η Alpine να έχει μια εφήμερη επιτυχία: «Θέλουμε αυτός ο ενθουσιασμός γύρω από ένα αυτοκίνητο να μετουσιωθεί σε εμπορική επιτυχία».

Ένα μέλος του Κοινοβουλίου τον ρώτησε ορθά για το μέλλον της Alpine και ο Carlos Ghosn απάντησε: «ΞΕκινήσαμε με ένα αυτοκίνητο, ελπίζοντας να αναπτύξουμε μια φίρμα. Έχουμε μια στρατηγική [...] Το πρώτο βήμα είναι η επιτυχία του A110. Αυτή η επιτυχία φαίνεται να ξεκίνησε καλά, μας ενθαρρύνει να προχωρήσουμε στο βήμα Νο 2. Και το αυτό είναι ένα άλλο μοντέλο». Ο Carlos Ghosn θέλει να παίξει προσεκτικά, να πάρει το χρόνο του «για να εξασφαλίσουμε τη βιωσιμότητα της Alpine», όπως είπε και όχι, «να πέσουμε σε μια τελματωμένη στρατηγική, όπου θα σταματήσουμε ύστερα από δύο ή τρία χρόνια επειδή θα χάνουμε χρήματα».

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube