Ferrari 488 GTO: Διέρρευσε το Power Point της παρουσίασης

Ferrari 488 GTO: Διέρρευσε το Power Point της παρουσίασης

Διαρροή του Power Point της παρουσίασης αποκαλύπτει τεχνικά χαρακτηριστικά της σκληροπυρηνικής έκδοσης της Ferrari 488.

Δεν είναι μυστικό ότι η Ferrari ετοιμάζει την 488 GTO, τη σκληροπυρηνική έκδοση του κεντρομήχανου V8 σπορ μοντέλου της. Είναι μια πάγια πρακτική από την εποχή της 360 Challenge Stradale και δω, που συνεχίστηκε με την 430 Scuderia και την 458 Speciale.

Οι φωτογραφίες που διέρρευσαν, από την οθόνη του υπολογιστή στον οποίο ετοιμάζεται το Power Point της παρουσίασης (έχουμε δει το αντίστοιχο αρχείο αρκετές φορές και έχει την ίδια πολύ χαρακτηριστική σχεδίαση), δείχνει τους τίτλους στους οποίους εστιάζει η Ferrari. Για τον κινητήρα αναφέρεται πως είναι « Ο ισχυρότερος V8 στην ιστορία της μάρκας» και για το εσωτερικό ότι είναι «Σπαρτιάτικο και ελαφρύ».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Ferrari 488 Spider [video]

Ο κινητήρας είναι μια εξέλιξη του V8 biturbo, του βραβευμένου ως Κινητήρα της Χρονιάς για το 2016 και το 2017, που χρησιμοποιεί ήδη η 488. Έχουν πετύχει 10% εξοικονόμηση βάρους. Ενώ η αύξηση ισχύος είναι μεγαλύτερη αυτή τη φορά, σε σχέση με το βασικό μοντέλο. Δηλαδή, αν η 458 Speciale είχε κερδίσει 35 ίππους σε σχέση με την 458 Italia, εδώ θα πρέπει να περιμένουμε αρκετά παραπάνω.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Γιορτάζουμε 70 χρόνια Ferrari στο τιμόνι της 488 GTB [video]

Η Ferrari υπόσχεται ήχο αγωνιστικού, και όταν το λένε αυτό στο Maranello οφείλουμε να τους πάρουμε στα σοβαρά. Και σύμφωνα με το εργοστάσιο στη συγκεκριμένη εφαρμογή έχει γίνει η μεγαλύτερη μεταφορά αγωνιστικής τεχνολογίας που έχει ποτέ περάσει η Ferrari στο δρόμο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Ferrari 458 Speciale [video]

Η μηχανική πρόσφυση εξαρτάται φυσικά στο μέγιστο από τους τροχούς. Οι ζάντες είναι πλέον ανθρακονημάτινες, ελαφρύτερες κατά 40% σε σχέση με αυτές από κράμα αλουμινίου. Σημαντικότατη μείωση του βάρους της μη αναρτώμενης μάζας για τη λειτουργία της ανάρτησης. Και περιβάλλονται από λάστιχα Michelin Sport Cup 2, ειδικά εξελιγμένα. Η αεροδυναμική απόδοση είναι συνολικά βελτιωμένη κατά 20% σε σχέση με την 488 GTB, το software για τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου είναι αναβαθμισμένο (αναφέρεται ειδικά το SideSlip Management), το βήμα της κρεμαγιέρας έχει αναθεωρηθεί και οι σχέσεις του κιβωτίου επίσης. Για λόγους εμφάνισης και μείωσης του βάρους, το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιεί ανθρακονημάτινα τμήματα περισσότερο από κάθε άλλο. Στο καπό και στον εμπρός προφυλακτήρα, στο πίσω σπόιλερ και στον διαχύτη. Αλλά και στην καμπίνα.

Πηγή Autoexpress

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube