Η VW διαθέτει τα πιο καθαρά ντίζελ Euro 6 στην Ευρώπη, υποστηρίζει έρευνα

Η VW διαθέτει τα πιο καθαρά ντίζελ Euro 6 στην Ευρώπη, υποστηρίζει έρευνα

Η ανεξάρτητη οργάνωση Μεταφορών και Περιβάλλοντος έδωσε στη δημοσιότητα την έρευνά της, αλλά και προτάσεις, για τις εκπομπές ΝOx των ντίζελ.

Το σκάνδαλο dieselgate της VW, που προέκυψε πριν από ένα χρόνο, ήγειρε το θέμα για τις εκπομπές ρύπων σε ρεαλιστικό επίπεδο και στον πραγματικό κόσμο.

Η ανεξάρτητη οργάνωση Μεταφορών και Περιβάλλοντος κοινοποίησε μια αναφορά που συνέκρινε τις πραγματικές εκπομπές ρύπων ΝΟx (οξειδίων του αζώτου) έναντι αυτών που ανακοίνωναν οι εταιρείες για τα αυτοκίνητα ντίζελ προδιαγραφών Euro 6. Τα αποτελέσματα της έρευνας μας άφησαν όλους ελαφρώς έκπληκτους, καθώς η Volkswagen φαίνεται ότι διαθέτει το πιο καθαρά ντίζελ Euro 6 στην Ευρώπη. Αλλά ακόμη κι αν εκπέμπουν τα χαμηλότερα NOx σε μέσο όρο στα 230 μοντέλα ντίζελ που μετρήθηκαν, οι κινητήρες της Volkswagen εκπέμπουν στον πραγματικό κόσμο τη διπλάσια ποσότητα από αυτή που επιτρέπει το πρότυπο Euro 6.

Στο μεταξύ, τα μοτέρ ντίζελ των FIAT και Suzuki παρουσίασαν εκπομπές οξειδίων του αζώτου 15 φορές πάνω από το νόμιμο όριο, όταν δοκιμάστηκαν στο δρόμο, υποστηρίζει η έρευνα. Οι Renault-Nissan ήταν οι δεύτεροι χειρότεροι δράστες, ενώ η Opel-Vauxhall τρίτη. Στην κορυφή των «καθαρών» ντίζελ βρέθηκε η Skoda πίσω από τη VW, αλλά εμπρός από τις Audi, BMW-MINI και Mazda.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Μόνο το… 2,5% των ντίζελ εκπέμπουν τα ΝΟx που διαφημίζουν

Η επιτροπή υπολογίζει ότι 29 εκατ. «βρώμικα» ΙΧ και βαν ντίζελ κυκλοφορούν στην Ευρώπη, όσον αφορά τους ρύπους. Σύμφωνα με την έρευνα, μόνο ένα στα τέσσερα ντίζελ που κυκλοφόρησαν τα πέντε τελευταία χρόνια κατάφεραν να εκπέμψουν πραγματικότητα τρεις φορές επάνω από το σχετικό όριο των εκπομπών οξειδίων του αζώτου, με τα τρία στα τέσσερα να είναι πολλαπλάσια προς τα επάνω.

Στους γαλλικούς δρόμους κυκλοφορούν τα περισσότερα «βρόμικα» ντίζελ, με 5,5 εκατ. εκτιμώμενες μονάδες, ακολουθούμενοι από τους γερμανικούς με 5,3 εκατ. Η Βρετανία ακολουθεί τρίτη με 4,3 εκατ. και η Ιταλία τέταρτη με 3,1.

Ισπανία και Βέλγιο βρίσκονται σε καλύτερη μοίρα, καθώς και οι δύο μαζί αθροίζουν λιγότερο από δύο εκατ. αυτοκίνητα, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της ανεξάρτητης οργάνωσης Μεταφορών και Περιβάλλοντος.

Είναι αδιάφορο να αναλύσουμε εάν αυτά τα «βρόμικα» ντίζελ φορούν κινητήρα Euro 5 ή Euro 6, καθώς και δύο περιπτώσεις το πραγματικό επίπεδο εκπομπών NOx ήταν σημαντικά ψηλότερο από το ανώτατο σχετικό επιτρεπόμενο επίπεδο, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

Ο Greg Archer, εκπρόσωπος της ανεξάρτητης οργάνωσης Μεταφορών και Περιβάλλοντος, δήλωσε ότι η Ευρώπη χρειάζεται ένα οργανισμό που θα εμποδίζει τις ευρωπαϊκές χώρες να προστατεύουν την εθνική βιομηχανία και θα επιτρέπει στους καταναλωτές κάθε αγοράς να προστατεύονται από τέτοια μοντέλα.

[Πηγή Transport & Environment

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube