Εντονότερη διαφοροποίηση μεταξύ των VW, Škoda και SEAT

Εντονότερη διαφοροποίηση μεταξύ των VW, Škoda και SEAT

H Volkswagen AG θα κάνει τις μάρκες VW, Škoda και SEAT πιο ξεχωριστές για να μειωθούν οι επικαλύψεις και να εξουδετερωθούν οι εντάσεις εντός του γκρουπ.

Ο διευθύνων σύμβουλος του VW Group, Matthias Mueller, δήλωσε ότι το εκτελεστικό συμβούλιο της αυτοκινητοβιομηχανίας είχε θέσει μια νέα επικέντρωση για τα τρία μαζικά σήματά του στην ευρωπαϊκή αγορά που βασίζεται σε 14 ομάδες πελατών.

«Η βασική πρόκληση είναι να επιτευχθεί μια τέλεια κάλυψη της αγοράς με σαφή πεδία για τις φίρμες», δήλωσε ο Mueller σε συνεδρίαση στρατηγικής περίπου 400 στελεχών στο Wolfsburg, χθες Πέμπτη. «Πρέπει τώρα να είμαστε σε θέση να αξιοποιήσουμε καλύτερα τις συνέργειες που προσφέρει η μοναδική συμμαχία ανάμεσα στις μάρκεςμας σε σχέση με ό,τι έχουμε κάνει μέχρι σήμερα».

Η κίνηση αυτή μπορεί να συμβάλλει και στην εξομάλυνση των σχέσεων μεταξύ των διαφορετικών εμπορικών σημάτων μας, είπε ο Mueller.

Πηγές μέσα από τη VW είπαν την περασμένη εβδομάδα στο Reuters ότι οι διευθυντές και τα σωματεία προσπαθούσαν να περιορίσουν τον ανταγωνισμό από το χαμηλότερο κόστος της Škoda, μεταφέροντας μέρος της παραγωγής της στη Γερμανία και υποχρεώνοντας την τσεχική φίρμα να πληρώνει περισσότερο για την κοινή τεχνολογία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ H VW θέλει να περιορίσει τον ανταγωνισμό από τη Škoda!

Αυτό ήταν κάτι που πυροδότησε την αντίδραση στη Škoda. Ανησυχώντας για την πιθανότητα να μετακινηθούν θέσεις εργασίας προς τη Γερμανία, η μεγαλύτερη ένωση εργαζομένων της Škoda απείλησε να μειώσει την υπερωριακή εργασία. Ο Τσέχος πρωθυπουργός Bohuslav Sobotka ζήτησε επίσης συνομιλίες για το θέμα με την ηγεσία της Škoda.

Η τοποθέτηση κάθε φίρμας στην αγορά είναι «ένα συναισθηματικό θέμα που πρόσφατα έκανε διακυμάνσεις», ανέφερε ο Mueller. «Φυσικά, είναι μια ακραία πρόκληση μερικές φορές να κατευθύνω αυτό το μεγάλο καράβι και να εξισορροπώ τα (διαφορετικά) συμφέροντα», είπε.

Audi και Porsche
Σε επόμενο βήμα, το VW Group θα επιδιώξει μεγαλύτερη διαφοροποίηση μεταξύ των κορυφαίων εμπορικών σημάτων του και θα επεκτείνει την ίδια στρατηγική σε άλλες περιοχές, δήλωσε ο Mueller, χωρίς να είναι πιο συγκεκριμένος. Επιπλέον, ο Mueller δήλωσε ότι το γκρουπ αναμένεται να πραγματοποιήσει σημαντικές εξοικονομήσεις στο κόστος ανάπτυξης σε Audi και Porsche, μέσω της νέας κοινόχρηστης πλατφόρμας ηλεκτρικών αυτοκινήτων PPE.

«Τελικά αναμένουμε 30% μικρότερο φόρτο εργασίας», σε σύγκριση με τις υφιστάμενες πλατφόρμες MLB και MSB που χρησιμοποιούνται ξεχωριστά από την Audi και την Porsche, είπε, χωρίς να γίνει πιο συγκεκριμένος.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Volkswagen: Αυτό είναι το κόστος του πλήρους εξηλεκτρισμού

Το VW Group προσπαθεί να εξοικονομήσει χρήματα και να καταστεί πιο αποτελεσματικό για να βοηθήσει στη χρηματοδότηση της δαπανηρής μετάβασης σε ηλεκτρικά οχήματα ύστερα από το σκάνδαλο εκπομπών ντίζελ. Προς χρηματοδότηση του ίδιου στόχου προέκυψε και η ανακοίνωση για περιορισμό της αντιπροσώπευσης στις ευρωπαϊκές αγορές και λανσάρισμα ενός συστηματικού συστήματος πωλήσεων online.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube