Η Chery ετοιμάζει Σχεδιαστικό Κέντρο στη Γερμανία

Η Chery ετοιμάζει Σχεδιαστικό Κέντρο στη Γερμανία

Η κινεζική Chery έχει βάλει για τα καλά στο στόχαστρο την Ευρώπη, με αιχμή του δόρατος την φίρμα Exeed.

Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Chery Automobile επέλεξε την Γερμανία για προπύργιο της επερχόμενης έλευσής της στην Ευρωπαϊκή ήπειρο.

Η Chery ισχυρίζεται ότι είναι ο μεγαλύτερος εξαγωγέας οχημάτων της Κίνας και σύμφωνα με δηλώσεις στελεχών της, σκοπός της εταιρείας είναι να γίνει το συντομότερο δυνατό ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές του πλανήτη.

«Για να γίνει η Chery μια αυτοκινητοβιομηχανία παγκόσμιας εμβέλειας, θα πρέπει πρώτα να περάσει από την Ευρώπη», δήλωσε ο Πρόεδρος Tongyue Yin.

Exeed TX Interior

Από τον ερχόμενο Ιανουάριο, η νέα θυγατρική Chery Europe GmbH θα αρχίσει να λειτουργεί ένα νέο Σχεδιαστικό Κέντρο στο Raunheim της Γερμανίας, ένα προάστιο της Φρανκφούρτης. Το κυρίως έργο των νέων εγκαταστάσεων αφορά την σωστή προετοιμασία των μοντέλων που θα λανσαριστούν στην Ευρώπη από το 2020 και μετά με την μάρκα Exeed.

Σύμφωνα με την Chery, η νέα μάρκα Exeed θα είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική και θα προσφέρει ποιότητα, σχεδίαση και τεχνολογία, αντίστοιχη των μεγάλων ευρωπαίων κατασκευαστών.

Το νέο Εταιρικό Κέντρο στο Raunheim θα επικεντρωθεί κυρίως στο σχεδιασμό, την ανάπτυξη, το marketing και τις πωλήσεις της νέας φίρμας. Αρχικά, η Chery Europe σκοπεύει να απασχολήσει περίπου 30 έως 50 άτομα μέχρι το τέλος του 2019, για την ερευνά και την ανάπτυξη της νέας μάρκας.

Exeed TX 2020

Η Chery παρουσίασε τον περασμένο Σεπτέμβριο στην Έκθεση της Φρανκφούρτης τη νέα φίρμα Exeed με το μοντέλο TX, που προορίζεται αποκλειστικά για την ευρωπαϊκή αγορά.

To νέο Exeed TX πατά πάνω σε μια νέα αρχιτεκτονική που εξελίχτηκε και έχει σχεδιαστεί για να υποστηρίζει ηλεκτρικά συστήματα κίνησης. Αυτό σημαίνει ότι το TX θα μπορεί να είναι είτε υβριδικό είτε επαναφορτιζόμενο υβριδικό είτε αμιγώς ηλεκτρικό. Η πρώτη εκδοχή του TX θα είναι το επαναφορτιζόμενο υβριδικό μοντέλο. Το plug-in hybrid ΤX θα κινείται από ένα συνδυασμό βενζινοκινητήρα 1,5 lt με 150 ίππων και ηλεκτρομοτέρ 115 ίππων, ενώ το σασμάν θα είναι αυτόματο 7άρι και η κίνηση θα μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς.

[Πηγή: Automotive News Europe]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube