Διαρροή: BMW M2 Competition, με το μοτέρ της Μ4

Διαρροή: BMW M2 Competition, με το μοτέρ της Μ4

Λίγο πριν το επίσημο ντεμπούτο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Πεκίνου, διέρρευσαν εικόνες και τεχνικά χαρακτηριστικά της νέας πιο άγριας BMW Μ2.

Η πολύαναμενόμενη ισχυρότερη και πιο σκληροπυρηνική έκδοση της BMW Μ2 για την εξέλιξη της οποίας έχουμε γράψει άπειρες φορές, είναι εδώ. Εικόνες και τεχνικά χαρακτηριστικά διέρρευσαν λίγο πριν το επίσημο λανσάρισμα στο Πεκίνο σε περίπου δύο εβδομάδες.

Οι φήμες που ήθελαν τη M2 Competition να χρησιμοποιεί αντί για το μονοτούρμπινο μοτέρ της βασικής έκδοσης, το διτούρμπινο της Μ3/Μ4, βγαίνουν αληθινές. Η απόδοση του 3λιτρου 6κύλινδρου συνόλου είναι ρυθμισμένη στα 410 άλογα και η ροπή στα 56,1 kgm. Η «απλή» Μ2 βγάζει 370 ίππους και 47 kgm. Το εργοστάσιο ανακοινώνει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,2” με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη M-DCT, ένα δέκατο ταχύτερα σε σχέση με το χρόνο της βασικής.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την BMW M3 στη διάσημη αλπική ανάβαση Grossglockner [video]
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την BMW M2 στο Hungaroring
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την BMW M3 CSL

Εμφανισιακά οι αλλαγές είναι ελάχιστες. Τα χαρακτηριστικά νεφρά της μάσκας της BMW φαίνεται να είναι πιο τονισμένα, σε μαύρο ματ χρώμα, θυμίζοντας λίγο περισσότερο την όψη της BMW M5. Ενώ στον προφυλακτήρα υπάρχουν νέες μικρές εισαγωγές κάτω από τον κεντρικό τραπεζοειδή αεραγωγό. Οι καθρέπτες είναι «δανεικοί» από τη Μ4 ενώ οι 19άρες ζάντες είναι καινούριες. Στο εσωτερικό, από τη Μ4 προέρχονται τα καθίσματα που είναι μεγαλύτερα και αγκαλιάζουν καλύτερα όλο το σώμα, με ενσωματωμένο φωτιζόμενο logo M2. Διακρίνεται ένα κόκκινο (αντί μαύρου) κουμπί για την εκκίνηση του κινητήρα και δύο ακόμη κουμπιά Μ1 και Μ2, με τις μνήμες αποθήκευσης set-up.

Πηγή: BMW Blog Slovenia μέσω BMW Blog

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube