Dacia, εξηλεκτρισμός εν όψει

Dacia, εξηλεκτρισμός εν όψει

Από επίσημα χείλη, ένα φθηνό ηλεκτρικό Dacia βρίσκεται μέσα στο πρόγραμμα για την αναπτυσσόμενη ρουμανική εταιρεία, ενδιαφέροντος της Renault.

Στις αρχές της δεκαετίας του 2000, ο Gérard Detourbet, ο μεγάλος υποστηρικτής του πρότζεκτ Dacia, έκανε μια ωραία κίνηση προωθώντας τη ρουμανική μάρκα υπό τη σκέπη της Renault με ένα σαφές σχέδιο: Να φτιάξει ένα νέο, πολύ οικονομικό αυτοκίνητο.

Σχεδόν είκοσι χρόνια αργότερα, η Dacia θα μπορούσε πλέον να επιδιώξει και την πρόσβασή της στο ηλεκτρικό πορτφόλιο του ομίλου.

Η Dacia βρίσκεται σήμερα εν μέσω μια επιτυχίας που δύσκολα θα μπορούσε να τη φανταστεί στις αρχές της δεκαετίας του 2000, όταν γεννήθηκε το Logan. Ένα αυτοκίνητο που θα ονομάζαμε «low cost», χωρίς φιοριτούρες, πωλούμενο σε χαμηλή τιμή… Ένα εντελώς νέο πρότζεκτ στον κόσμο της τότε αυτοκινητοβιομηχανίας. Σήμερα, η Dacia είναι μια φίρμα που δεν έχει το ταίρι της μεταξύ των μεγάλων παγκόσμιων ομίλων αυτοκινήτων, και που θα μπορούσε να σπάσει ένα νέο φράγμα μέσα τα επόμενα χρόνια.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Test drive: Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi

Ο εμπορικός διευθυντής της Renault Ρουμανίας δήλωσε σε Ισπανούς συναδέλφους μας ότι «ο εξηλεκτρισμός είναι η διαδρομή που θα ακολουθήσει η Dacia». Μια αποκάλυψη που δεν αποτελεί βασικά έκπληξη, δεδομένου ότι η μητρική εταιρεία έχει ποντάρει στην ηλεκτροκίνηση από πολύ νωρίς. Ένα τέτοιο σύστημα κίνησης λοιπόν θα βρεθεί αργά ή γρήγορα κάτω από ένα Dacia, αλλά όχι πριν διασφαλιστεί ότι το κόστος θα είναι αρκετά χαμηλό, έτσι ώστε να διατηρήσει την ελκυστική τιμή πώλησης που αποτελεί εκ των ων ουκ άνευ για κάθε μοντέλο της ρουμανικής εταιρείας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμάζουμε το νέο Dacia Duster 2

Και ακριβώς, με μπαταρίες λιθίου των οποίων το κόστος συνεχίζει να πέφτει, ένα ηλεκτρικό Dacia βλέπει σήμερα περισσότερο από ποτέ «φως». Οι φήμες μιλούν για ένα νέο αυτοκίνητο με μπαταρία, περίπου στις € 15.000, προ των κρατικών μπόνους που διαφέρουν άλλωστε από χώρα σε χώρα. Βρισκόμαστε προφανώς στο στάδιο των φημών, αλλά αν η Dacia πετύχει, θα μπορούσε να είναι η δεύτερη φίρμα για τον όμιλο της Renault (η άλλη είναι η Datsun), η οποία σχεδιάζει επίσης ένα ηλεκτρικό μοντέλο πολύ χαμηλού κόστους για ορισμένες αγορές, όπως η Ινδία και η Κίνα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Dacia: Πώς η οικονομική φίρμα της Renault μειώνει το κόστος;

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube