3,5 g στο φρενάρισμα η Aston Martin Valkyrie AMR Pro

3,5 g στο φρενάρισμα η Aston Martin Valkyrie AMR Pro

Σημειώνοντας χρόνους F1, η πιστάδικη εκδοχή της Aston Martin Valkyrie θα είναι αβάσταχτα γρήγορη για τους κοινούς θνητούς.

Όταν η Aston Martin και η Red Bull ανακοίνωσαν πέρσι ότι θα δημιουργήσουν την Valkyrie είχαν δηλώσει ότι θα φτιάξουν και 25 κομμάτια ειδικά για χρήση σε πίστα. Τώρα έχουμε τις πρώτες εικόνες αλλά και τις πρώτες πληροφορίες. Και βεβαίως το όνομα: Valkyrie AMR Pro.

Δεν χωράει αμφιβολία. Θα είναι το πιο extreme πιστάδικο αυτοκίνητο ever. Με τον κατάλληλο οδηγό πίσω από το τιμόνι, η Aston Martin και η Red Bull επιμένουν ότι το αυτοκίνητο θα γυρίζει γνωστές πίστες Grand Prix σε ρυθμούς Formula 1. Και λέμε «επιμένουν», γιατί την πρώτη φορά που το ακούσαμε δεν το πιστέψαμε.

Οι πληροφορίες που αφορούν στην έκδοση δρόμου κάνουν λόγο για 1.145 PS και βάρος μόλις 1.040 km. Ο V12 Cosworth των 6,5 λίτρων στην πιστάδικη AMR Pro θα αποδίδει περισσότερη δύναμη ενώ το βάρος του αυτοκινήτου θα είναι σημαντικά μειωμένο. Θα λείπουν ο κλιματισμός και το infotainment του αυτοκινήτου δρόμου, όλα τα κρύσταλλα θα αντικατασταθούν από συνθετικά, το αμάξωμα θα είναι ελαφρύτερο, όπως και τα σταθερά βιδωμένα καθίσματα. Ελαφρύτερη θα είναι και η εξάτμιση, καθώς δεν θα υπάρχουν οι περιορισμοί της νομοθεσίας περί στάθμης θορύβου.



Η αεροδυναμική της Valkyrie θα είναι σημαντικά αναθεωρημένη, με στόχο ξεκάθαρα την παραγωγή περισσότερης κάθετης δύναμης. Όπως δείχνουν τα σκίτσα και οι επεξεργασμένες εικόνες, έχει ένα μεγάλο σταθερό πίσω φτερό και πιο προτεταμένο εμπρός σπόιλερ, στοιχεία που δεν υπάρχουν στο καθαρό σχήμα του αυτοκινήτου δρόμου. Διαφορετικές ρυθμίσεις θα γίνουν επίσης στο σύστημα ενεργής αεροδυναμικής.

Οι τροχοί θα είναι 18 ιντσών, επιτρέποντας της χρήση σλικ ελαστικών προδιαγραφών LMP1, ίδια με αυτά που χρησιμοποιούν τα πρωτότυπα του Le Mans. Η τελική ταχύτητα θα είναι… 400 km/h, ενώ το πλαίσιο θα μπορεί να αναπτύξει πλευρική πρόσφυση 3,3 g αλλά και 3,5 g στο φρενάρισμα. Όταν ο Adrian Newey λέει ότι το αυτοκίνητο προσφέρει απόδοση στην πίστα μεγαλύτερη από κάθε άλλο διθέσιο κλειστό αυτοκίνητο που έχει ποτέ εμφανιστεί στον πλανήτη, σοβαρολογεί. Και δεν σε παίρνει να τον αμφισβητήσεις.

Οι τιμές δεν έχουν ανακοινωθεί. Οι παραδόσεις θα αρχίσουν το 2020 και δυστυχώς, και τα 25 αυτοκίνητα έχουν ήδη προπωληθεί.

Πηγή R&T

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube