Hispano Suiza Maguari HS1 GTC με 1085 PS

Hispano Suiza Maguari HS1 GTC με 1085 PS

Σε περιορισμένη παραγωγή 300 μονάδων με τιμή €2,2 εκατομμυρίων ευρώ.

Η Hispano Suiza Automobilmanufaktur AG παρουσίασε το Maguari HS1 GTC, ένα υπεραυτοκίνητο που προορίζεται για περιορισμένη παραγωγή 300 μονάδων με τιμή €2,2 εκατομμυρίων ευρώ.

Το Maguari HS1 GTC βασίζεται σε ένα αλουμινένιο space frame και χρησιμοποιεί τον V10 κινητήρα 5,2 λίτρων της Lamborghini Huracan, ο οποίος με τη βοήθεια δύο τούρμπο αποδίδει 1.085 PS και 107 kgm ροπής. Η επιτάχυνση 0-100km/h ολοκληρώνεται σε 2,8" και η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 380 km/h.

Άλλα highlights του μοντέλου είναι η ενεργή ανάρτηση Active Hybrid Lifting System, το αυτόματο σειριακό κιβώτιο 7 σχέσεων, τα carbon-κεραμικά φρένα (δίσκοι 420mm εμπρός και 400mm πίσω), και οι τροχοί με ελαστικά 285/35 ZR22 εμπρός και  335/30 ZR23 πίσω.

Hispano Suiza Maguari

Το ανθρακονημάτινο αμάξωμα έχει αιχμηρό σχεδιασμό που σύμφωνα με το δελτίο τύπου αποπνέει πολυτέλεια, άνεση, αντοχή και ταχύτητα, εξελίσσοντας τη σχεδιαστική ταυτότητα του πρωτοτύπου Gran Turismo Coupé που πρωτοείδαμε το 2010.

Πίσω από την εξέλιξη του Maguari κρύβονται οι σχεδιαστές Erwin Leo Himmel από την Αυστρία και Olivier Boulay από την Γαλλία. Ο Αυστριακός έχει στο βιογραφικό του το Audi Quattro Spyder Concept (1991) και τη γενικότερη στροφή της Audi σε μοντέλα επιδόσεων, ενώ ο Γάλλος έχει εργαστεί ως υπεύθυνος σχεδιασμού της Mercedes, με καριέρα σε Maybach και Porsche.

Σύμφωνα με την εταιρεία, το Maguari βρίσκεται σε τελική φάση δοκιμών και θα παρουσιαστεί σε τελική μορφή την άνοιξη ενώ τα δέκα πρώτα μοντέλα θα είναι ειδικές εκδόσεις για συγκεκριμένους συλλέκτες με ασορτί χειροποίητα γάντια οδήγησης, υποδήματα, σετ αποσκευών και τσάντα χειρός.

Hispano Suiza

Όσοι από εσάς αναρωτιέστε τι απέγινε το ηλεκτροκίνητο Hispano Suiza που ανακοινώθηκε τον Οκτώβριο του 2018, να ξεκαθαρίσουμε πως υπάρχουν δύο εταιρείες που χρησιμοποιούν το ιστορικό όνομα - η Hispano Suiza Automobilmanufaktur AG που παρουσίασε το Maguari και η Hispano Suiza Cars η οποία εξελίσσει το ηλεκτρικό GT Carmen.

Μένει να δούμε αν κάποια από τις δύο καταφέρει να αναβιώσει την ισπανική αυτοκινητοβιομηχανία η οποία κατασκεύαζε πολυτελή μοντέλα και κινητήρες αεροσκαφών μέχρι τον 'Β Παγκόσμιο Πόλεμο. Σίγουρα πάντως θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον η συνάντηση των δύο Hispano Suiza στο πλατό της Γενεύης.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube