Χειμερινές δοκιμές F1: O Hulkenberg ταχύτερος την τελευταία μέρα

Χειμερινές δοκιμές F1: O Hulkenberg ταχύτερος την τελευταία μέρα

Η πρώτη φάση των δοκιμών εξέλιξης τελείωσε, με τη Renault μπροστά, αλλά φορώντας τα λάστιχα με την πιο μαλακή γόμα, C5.

O Nico Hulkenberg μπορεί να έγραψε τον ταχύτερο γύρο του τετραημέρου, όμως η Renault σταμάτησε στην πίστα το απόγευμα αφού είχε συμπληρώσει έναν απογοητευτικό αριθμό γύρων.

Ο Daniel Ricciardo ήταν δεύτερος το πρωί με τη Renault, αλλά ο Hulkenberg, φορώντας τα μαλακά λάστιχα C5 (Hypersoft) γύρισε σε 1’ 17” 393, μιάμιση ώρα πριν τη λήξη το βράδυ. Ήταν 0,244” πιο γρήγορος από τον Alexander Albon με την Toro Rosso και τα ίδια λάστιχα. Όμως η Renault συμπλήρωσε συνολικά μόνο 58 γύρους.

Ο Albon έμεινε στη 2η θέση με τον πρωινό του (πρώτο) χρόνο, πράγμα που σημαίνει ότι η Toro Rosso-Honda πέτυχε τη 2η και την 3η καλύτερη επίδοση του τετραημέρου με τον Βρετανο-Ταϊλανδό και τον Daniil Kvyat.

Ο Valtteri Bottas πήρε το τιμόνι της Mercedes το απόγευμα και, παρότι η ομάδα έκανε λιγότερους γύρους σήμερα, κράτησε από την άλλη την υπόσχεσή της να κυνηγήσει τις επιδόσεις. Όπως και οι τρεις οδηγοί μπροστά του, έτσι κι ο Φιλανδός φόρεσε τα C5 για να πετύχει ένα 1’ 17” 857, τον καλύτερο χρόνο για τη Mercedes φέτος στη Βαρκελώνη.

Το πρωί ο Hamilton είχε γυρίσει σε 1’ 17” 977, την καλύτερη επίδοση με τα αμέσως σκληρότερα λάστιχα C4 (Ultrasoft).

Ο Charles Leclerc ήταν τελικά 6ος με τη Ferrari, έχοντας επικεντρωθεί σε μεγάλα πακέτα γύρων.

Leclerc Ferrari

Ο καλύτερος γύρος του Μονεγάσκου ήταν 1’ 18” 046, μόλις 0,069” πιο αργός από του Hamilton, αλλά με τα σκληρότερα λάστιχα C3 (Soft). Για μία ακόμη φορά η Scuderia συμπλήρωσε πολλούς γύρους, 138.

Μια προσπάθεια του Lando Norris στο τέλος με τα C4 έδωσε στη Mclaren την καλύτερή της επίδοση.

Ο Antonio Giovinazzi εντυπωσίασε με την Alfa Romeo, παρότι ο ταχύτερος γύρος του ήταν μόλις 8ος στον πίνακα. Ο ρυθμός του μονοθεσίου σε προσομοιώσεις αγώνα δείχνει να είναι μόλις πίσω από τις Τρεις Μεγάλες ομάδες. Η Alfa όμως έμεινε δύο φορές μέσα στην πίστα το τελευταίο 15λεπτο, με αποτέλεσμα να βγουν δύο κόκκινες σημαίες.

Οι δύο οδηγοί της Haas, Romain Grosjean και Kevin Magnussen, έκαναν τον 9ο και τον 10ο καλύτερο χρόνο. Ο Δανός επέστρεψε στο μονοθέσιο όταν λύθηκε ένα πρόβλημα με το προσκέφαλο ασφαλείας του. Αφού είχε σταματήσει τρεις φορές στην πίστα χθες, το μονοθέσιο έκανε σήμερα πάνω από 100 γύρους χωρίς πρόβλημα.

Ο Pierre Gasly ήταν σήμερα 11ος με τη Red Bull σε χρόνο, όμως ο ρυθμός του σε προσομοίωση αγώνα ήταν παραπλήσιος με αυτόν της Ferrari, που όλοι –Marko, Wolff, Bottas, Hamilton– λένε πως είναι το ταχύτερο μονοθέσιο.

Η Racing point και πάλι δεν είχε ταχύτητα ούτε έκανε πολλούς γύρους. Ο Lance Stroll ήταν τελικά 12ος.

Ο George Russell, με την ανεξέλικτη ακόμα Williams, ήταν τελικά μόνο 1,333” πιο αργός από τον Καναδό και η ομάδα συμπλήρωσε σήμερα 62 γύρους, 4 παραπάνω από τη Renault.

ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΕΡΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΦΑΣΗΣ ΔΟΚΙΜΩΝ

Θ.

ΟΔΗΓΟΣ

ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ

ΧΡ./ΔΙΑΦ.

ΓΥΡΟΙ

1

Nico Hulkenberg

Renault

1m17.393s

24

2

Alexander Albon

Toro Rosso/Honda

0.244s

136

3

Daniel Ricciardo

Renault

0.392s

34

4

Valtteri Bottas

Mercedes

0.464s

57

5

Lewis Hamilton

Mercedes

0.584s

58

6

Charles Leclerc

Ferrari

0.653s

138

7

Lando Norris

McLaren/Renault

1.038s

132

8

Antonio Giovinazzi

Alfa Romeo/Ferrari

1.118s

154

9

Romain Grosjean

Haas/Ferrari

1.170s

64

10

Kevin Magnussen

Haas/Ferrari

1.327s

66

11

Pierre Gasly

Red Bull/Honda

1.387s

146

12

Lance Stroll

Racing Point/Mercedes

2.271s

72

13

George Russell

Williams/Mercedes

3.604s

17

14

Robert Kubica

Williams/Mercedes

4.149s

48

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube