Τα μοντέλα που δεν πληρώνουν τέλη το 2016

Τα μοντέλα που δεν πληρώνουν τέλη το 2016

Αυτά είναι τα αυτοκίνητα της ελληνικής αγοράς που εκπέμπουν λιγότερα από 90 g CO2/km, οπότε εξακολουθούν να γλιτώνουν τα τέλη κυκλοφορίας.

Μετά τις πρόσφατες αλλαγές στον τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας, το όριο για την πλήρη απαλλαγή από αυτά κατεβαίνει από τα 100 στα 90 g CO2/km.

Παρότι το νούμερο αυτό είναι αρκετά χαμηλό, στην ελληνική αγορά διατίθενται ήδη αρκετά μοντέλα που εμπίπτουν σε αυτή την κατηγορία. Εκτός από τα λίγα πλήρως ηλεκτρικά της αγοράς, τα οποία βέβαια εκπέμπουν μηδενικούς ρύπους, πρόκειται κυρίως για μικρά και μικρομεσαία μοντέλα με κινητήρες ντίζελ ή υβριδικά συστήματα κίνησης, ενώ δε λείπουν και κάποια που καίνε φυσικό αέριο (CNG).

Η λίστα περιλαμβάνει αυτοκίνητα για όλα τα βαλάντια, αφού τα πιο προσιτά εξ αυτών κοστίζουν λιγότερα από €10.000. Υπάρχει βέβαια και το άλλο άκρο. Πανάκριβα μοντέλα, λιμουζίνες, μεγάλα SUV ή ακόμα και σπορ κουπέ, που χρησιμοποιούν τεχνολογία plug-in hybrid και καταφέρνουν έτσι να ντριπλάρουν το σύστημα.

Όσα μοντέλα βασίζονται σε χάτσμπακ αλλά διατίθενται και με αμάξωμα σεντάν ή στέισον βάγκον, και εξακολουθούν να εκπέμπουν λιγότερα από 90 g/km, αναφέρονται ξεχωριστά. Ενώ από την άλλη η δυνατότητα επιλογής 3 ή 5 θυρών σε ένα χάτσμπακ εννοείται, σε όσα μοντέλα προσφέρεται. Σημειώστε ακόμα ότι στην περίπτωση κάποιων τουρμποντίζελ ο ίδιος κινητήρας μπορεί να διατίθεται σε δύο εκδόσεις ισχύος, χωρίς να επηρεάζονται οι εκπομπές CO2. Αλλά και ότι με την επιλογή κάποιας πιο πλούσιας έκδοσης, με μεγαλύτερους τροχούς, είναι πολύ εύκολο ένα μοντέλο να περάσει το όριο των 90 g/km και να επιβαρυνθεί με τέλη.

Έτσι τα βάλαμε όλα κάτω και προέκυψε μια λίστα με αυτά τα 56 αυτοκίνητα.
 

Alfa Romeo  
MiTo 1.3 JTDM-2Diesel90 g/km
   
Audi  
A3 Sportback 1.4 TFSI g-tron S tronicCNG88 g/km
A3 Sportback 1.4 TFSI e-tron S tronicPlug-in υβριδικό35 g/km
   
BMW  
116d Efficient DynamicsDiesel89 g/km
i3Ηλεκτρικό-
i3 REXΗλεκτρικό13 g/km
X5 xDrive40ePlug-in υβριδικό77 g/km
i8Plug-in υβριδικό46 g/km
   
Citroen  
C1 1.0 VTi AirdreamΒενζίνη88 g/km
C3 1.4 e-HDiDiesel87 g/km
C3 1.6 BlueHDiDiesel87 g/km
DS3 1.6 BlueHDiDiesel87 g/km
C4 BlueHDiDiesel86 g/km
C4 Cactus BlueHDi 100Diesel90 g/km
   
Fiat  
Panda 0.9 TwinAir Natural PowerCNG86 g/km
Punto 1.3 MultiJetDiesel90 g/km
   
Ford  
Fiesta 1.5 TDCi ECOneticDiesel82 g/km
Focus 1.5 TDCi ECOneticDiesel88 g/km
   
Lexus  
CT200hΥβριδικό82 g/km
   
Mercedes-Benz  
A 180 d BlueEFFICIENCYDiesel89 g/km
B 250 eΗλεκτρικό-
C 350 ePlug-in υβριδικό48 g/km
C 350 e EstatePlug-in υβριδικό49 g/km
S 500 e LongPlug-in υβριδικό65 g/km
GLE 500 e 4MATICPlug-in υβριδικό80 g/km
   
MINI  
One DDiesel89 g/km
   
Mitsubishi  
Outlander PHEVPlug-in υβριδικό44 g/km
   
Opel  
Corsa 1.3 CDTiDiesel82 g/km
Astra 1.6 CDTi 110 PSDiesel90 g/km
   
Peugeot  
108 1.0 VTi Βενζίνη88 g/km
208 BlueHDi Diesel87 g/km
2008 BlueHDi 100Diesel90 g/km
308 BlueHDi 120Diesel82 g/km
   
Porsche  
Panamera S E-HybridPlug-in υβριδικό71 g/km
Cayenne S E-HybridPlug-in υβριδικό79 g/km
   
Renault  
Clio 1.5 dCiDiesel85 g/km
Clio Sports Tourer 1.5 dCiDiesel85 g/km
Megane 1.5 Energy dCi 110Diesel90 g/km
   
Seat  
Ibiza 1.4 TDI EcomotiveDiesel88 g/km
Ibiza ST 1.4 TDI EcomotiveDiesel90 g/km
Leon 1.6 TDI EcomotiveDiesel89 g/km
   
Skoda  
Fabia 1.4 TDIDiesel88 g/km
   
Smart  
fortwo electric driveΗλεκτρικό-
   
Toyota  
Yaris HybridΥβριδικό75 g/km
Auris HybridΥβριδικό79 g/km
Auris Touring Sports HybridΥβριδικό81 g/km
Auris 1.4 D-4DDiesel89 g/km
Corolla 1.4 D-4DDiesel89 g/km
PriusΥβριδικό89 g/km
   
Volkswagen  
eco up!CNG79 g/km
Polo 1.4 TDIDiesel88 g/km
Golf 1.6 TDI BlueMotionDiesel89 g/km
Golf GTEPlug-in υβριδικό37 g/km
e-up!Ηλεκτρικό-
e-GolfΗλεκτρικό-
   
Volvo  
V60 D6 Plug-in HybridPlug-in υβριδικό48 g/km

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube