Στο DRIVE Νο 211 που κυκλοφορεί από 16 Απριλίου

Στο DRIVE Νο 211 που κυκλοφορεί από 16 Απριλίου

Κηρύσσουμε την «κυνηγετική» σεζόν! Η άνοιξη έχει μπει για τα καλά και εμείς από τώρα και για τους επόμενους μήνες θα «κυνηγάμε» τα καλύτερα αυτοκίνητα του κόσμου.

Το καλό ή το κακό είναι πως ξεκινάμε οδηγώντας ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. Η Ferrari 458 Speciale είναι τόσο γρήγορη και το κυριότερο τόσο αποτελεσματική, που ο Μιχάλης δεν έχει αμφιβολίες: Πρόκειται για το καλύτερο σπορ αυτοκίνητο του κόσμου.

Διαβάστε αναλυτικά το «γιατί» σε 14 ολόκληρες σελίδες, με τεχνική ανάλυση και φυσικά εκπληκτικές φωτογραφίες από τον Γιώργο Σβολόπουλο.

Όμως δεν είναι μόνο αυτό. Μπείτε στο drive.gr και δείτε και το video. Ε! Μην βιάζεστε! Από αύριο το απόγευμα! Τα πλάνα του Θανάση Κουτσογιάννη είναι αριστοτεχνικά, οι συνεχείς πλαγιολισθήσεις από τον Μιχάλη κόβουν την ανάσα!

Την ίδια στιγμή, έξω από τη Βαρκελώνη οδηγούμε και τις τρεις εκδόσεις της νέας Jaguar F-type Coupé: Την «απλή» με 340 PS, την S με 380 PS και την εκρηκτική R με απόδοση 550 PS. Τις στρίβουμε στον επαρχιακό, τις «στύβουμε» στην πίστα και αποφαινόμαστε πως είναι μακράν οι καλύτερες Jaguar των τελευταίων ετών.

Το DRIVE όμως δεν είναι μόνο γκάζια. Λατρεύουμε την τεχνολογία και της αφιερώνουμε συχνά σελίδες ολόκληρες αναλύσεων. Είναι τα πράγματα που έρχονται, το μέλλον που μας κυνηγά και μας σκεπάζει σαν τσουνάμι.

Σταχυολογήσαμε κάποιες από αυτές που παρουσιάστηκαν πρόσφατα στο Σαλόνι της Γενεύης. Έρχονται τα χάρτινα αυτοκίνητα, οι 3-D printers που θα μπορούν να εκτυπώνουν ολόκληρα αμαξώματα, καθρέφτες οπισθοπορείας με κάμερες, πρωτοποριακές μέθοδοι χύτευσης, πειραματικά λάστιχα διπλής χρήσης, διαδικτυακές πλατφόρμες… Η φαντασία των ειδικών οργιάζει και τα επόμενα χρόνια προβλέπονται συναρπαστικά.

Όρεξη να έχουμε να δοκιμάζουμε, βεβαίως. Όμως διαπιστώνω πως ο Κλεάνθης έχει πολλή από δαύτη. Μας αποκαλύπτει άλλωστε το προσωπικό του καθημερινό πεδίο δοκιμών. Καλά λέει ο Κουτσουφλάκης πως είναι… τεντιμπόης.

Ο Ντίνος που νομίζει ότι μπορεί ν’ αλλάξει τον κόσμο, το μηνιαίο χαβά του, σε μια κρίση αυτογνωσίας αυτή τη φορά. Ο Μιχάλης επηρεασμένος από το πνεύμα του Μαρανέλο υμνεί τη Ferrari και με το δίκιο του, ενώ ο Θοδωρής αναρωτιέται μήπως το one man show σκοτώνει το θέαμα στο μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Μέχρι λοιπόν και τη σελίδα 51, το DRIVE κινείται σε ένα παράλληλο σύμπαν. Από εκεί και πέρα όμως, μην ανησυχείτε ξυπνήσαμε. Για τα καλά μάλιστα! Είμαστε οι πρώτοι που δοκιμάζουμε επί ελληνικού εδάφους το νέο Peugeot 308 1.6 e-Hdi, το Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2014 για όσους δεν το γνωρίζουν.

Ο Κλεάνθης αναλαμβάνει να βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά και διαπιστώνει πόσο πιο εξελιγμένο είναι σε όλους τους τομείς, σε σχέση με τον προκάτοχό του. Και οι πρωτιές δεν σταματούν εκεί. Δοκιμάζουμε στην Ελλάδα τη νέα C-Class, ένα αυτοκίνητο ορόσημο για τους απανταχού επιτυχημένους.

Η νέα C-180 είναι τόσο προχωρημένη σχεδιαστικά που πετά από πάνω της και τη ρετσινιά του αυτοκινήτου των συνταξιούχων. Και είναι τόσο ανανεωμένη οδηγικά που πλέον τη λες και σπορ. Για να φτάσει όμως να θεωρείται τόσο σπορ όσο η προαιώνια αντίπαλος, η BMW Σειρά 3, θέλει δρόμο ακόμη, όπως διαπιστώνει ο Γαβάνας στο πιο αναμενόμενο συγκριτικό του κόσμου μάλλον.

Στη συνέχεια πέφτουμε ηλικιακά και ερχόμαστε πιο κοντά στις οδηγικές προτιμήσεις μας. Το νέο Mini Cooper, παρόλο που μεγάλωσε σε διαστάσεις, δεν έχασε τίποτε από την κοφτερή και άμεση συμπεριφορά του προηγούμενου. Ψέματα! Κάτι έχασε! Εκείνη την αχρείαστα σκληρή ανάρτηση που σε κούραζε και σε εκνεύριζε. Όσο για τον νέο 3κύλινδρο κινητήρα, είναι πραγματικό διαμάντι.

Αλλά και ο 1.4 TFSI CoD του Audi A1 διαμάντι είναι. Και το ίδιο το Α1 πληροί όλες τις προϋποθέσεις ενός μικρού premium και σπορ αυτοκινήτου. Οπότε η απευθείας αντιπαράθεση ήταν αναμενόμενη. Για κάτι τέτοιες συγκρίσεις είναι που πετάμε τη σκούφια μας.

Και καπάκι πάρτε και μια δοκιμή του νέο Audi S1, το μοναδικού τετρακίνητου σουπερμίνι, το οποίο αποδίδει 231 PS και βεντουζώνει στο δρόμο με τέτοιο πείσμα που στοιχηματίζουμε ότι θα κάνει πολλά μεγαλύτερα και ακριβότερα να μην ξέρουν τι τα χτύπησε.

Λίγες σελίδες αργότερα θα υποκλιθείτε κι εσείς, όπως κι εμείς μπροστά στην ομορφιά της νέας Porsche 911 Targa 4S. Η συναισθηματική φόρτιση που συνοδεύει ένα τέτοιο μοντέλο φτάνει για να αναιρέσει τα όποια χρηστικά μειονεκτήματα της.

Για να μπορέσουμε να κρατήσουμε τον Μιχάλη σε κάποιου είδους ψυχολογική ισορροπία, ύστερα από τη Ferrari τον στείλαμε μέχρι το Βερολίνο για να οδηγήσει το ηλεκτρικό e-Golf. Το οποίο παραδόξως εκθείασε, λέγοντας πως πρόκειται για το πιο χρηστικό πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο που κυκλοφορεί.

Την ίδια στιγμή που ο Μιχάλης γύριζε αθόρυβα τους βερολινέζικους δρόμους, ο Γαβάνας ήταν σαφώς πιο θορυβώδης, δοκιμάζοντας με όλους τους τρόπους, σε άμμο, χώμα, άσφαλτο και ράμπες τη νέα τετρακίνητη Mercedes-Benz GLA 220 CDI. Της ήπιε το αίμα, αλλά φαίνεται πως το νέο μικρομεσαίο crossover της Mercedes-Benz δεν μασάει. Χώρια που είναι ένα από τα πιο όμορφα της κατηγορίας.

Το Qashqai μάλλον δεν μπορεί να διεκδικήσει αυτόν το τίτλο, σίγουρα όμως θα διεκδικήσει εκ νέου τον τίτλο του πιο καλοπουλημένου. Ειδικά το 1.5 dCi που δοκιμάζουμε στο τεύχος.

Η μηνιαία βουτιά στο παρελθόν ανασύρει μια Lancia Appia Zagato GTE Stradale του 1962, με τον πιο στενό V του κόσμου. Συγκεκριμένα φορούσε έναν V4 1.089 κυβικών εκατοστών με περιεχόμενη γωνία μόλις 10 μοιρών!

Μπορεί στη Formula 1 οι V8 να καταργήθηκαν, μπορεί ο ήχος να σε κάνει να ξινίζεις τα μούτρα, αλλά η αλήθεια είναι πως το θέαμα που προσφέρουν τα νέα μονοθέσια είναι σαφώς πιο πλούσιο από το άμεσο παρελθόν.

Δεν ξέρουμε τι θα έλεγε ο Senna για τη νέα κατάσταση, ξέρουμε όμως πως ο ίδιος υπήρξε ένας θρύλος που αντέχει στο χρόνο. Στο 12σέλιδο αφιέρωμα που του κάνουμε με αφορμή τα 20 χρόνια από τον τραγικό θάνατό του, μπορείτε να διαβάσετε γιατί δεν υπήρξε και μάλλον δεν θα υπάρξει οδηγός όπως αυτός στην ιστορία της F1.

Και για τους φανατικούς με τα καρτ έχουμε λέγεται με extreme Makeover kart Edition και με το Πρωτάθλημα του TheItalianJob.gr στο οποίο το DRIVE μάχεται για την πρωτιά για μια ακόμα χρονιά, αλλά και Skag kart Kartday.

Μείνετε συντονισμένοι. Σας ετοιμάζουμε μεγάλες εκπλήξεις με τους επόμενους μήνες να προδιαγράφονται σ-υ-ν-τα-α-ρ-α-κ-τ-ι-κ-ο-ί.

Δεν είναι τυχαίο πως ανεβάζουμε ταχύτητα σελίδα σελίδα...

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube