Στο DRIVE αλά μιλανέζα που κυκλοφορεί από Παρασκευή 19/12

Στο DRIVE αλά μιλανέζα που κυκλοφορεί από Παρασκευή 19/12

...οι Alfa είναι τόσες που θα μπουχτίσετε. Και για κύριο πιάτο, η 4C γυρίζει στα Μέγαρα σε μια αποκλειστική παρουσίαση στο «κόκκινο» κοινό.

Πώς λένε τα κάλαντα στα ιταλικά; Κάπως σαν «4C, 4C μες στα Μέγαρααα...»

Το DRIVE έβαλε τα καλά του και κάλεσε σε πρώιμο χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν όλους τους λάτρεις της τιμημένης μιλανέζικης φίρμας με κεντρικό τιμώμενο πρόσωπο την 4C. Ένα αυτοκίνητο που ύστερα από χρόνια ξηρασίας έρχεται για να θυμίσει σε όλους πως οι Ιταλοί ξέρουν να φτιάχνουν σπορ κατασκευές που καθηλώνουν. Εκείνο το σαββατιάτικο πρωινό στην Πίστα των Μεγάρων ήταν μια τεράστια έκπληξη για όλους μας: Η προσέλευση τόσου κόσμου, η παρέλαση τόσων υπέροχων και σπάνιων Alfa Romeo, η προσμονή όλων για την εμφάνιση της ντίβας 4C.

Πώς να το κάνουμε υπάρχουν ορισμένες μάρκες που έχουν σχεδόν καταγραφεί στο DNA μας και η Alfa Romeo σίγουρα είναι μία από αυτές. Όσο για το τι χρόνους έκανε η 4C; Ε, δεν θα σας τα πούμε όλα! Διαβάστε την αναλυτική δοκιμή και θα το ανακαλύψετε!

Από την Ιταλία προέρχεται και το δεύτερο σημαντικότερο θέμα του DRIVE γι’ αυτόν το μήνα. Ένα αυτοκίνητο ακόμα πιο εκκεντρικό. Διότι πώς αλλιώς μπορείς να χαρακτηρίσεις ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης που έγινε διθέσιο, απέκτησε κλωβό, ελεύθερη εισαγωγή BMC, εξάτμιση Akrapovič, ιντερκούλερ και τουρμπίνα Garrett, μπάκετ με ζώνες τεσσάρων σημείων Sabelt, αγωνιστικό κιβώτιο dog ring και απόδοση 190 PS από έναν 1.400άρη κινητήρα; Α, ναι! Μπορείς να το πεις και Abarth 500 biposto. Ο Αργύρης το οδήγησε στo Autodromo Riccardo Paletti στο Varano και μας μιλά για ένα τόσο ακραία ειδικό αυτοκίνητο που ακόμα και η εξωφρενική τιμή του, η οποία μπορεί να ξεπεράσει τις €50.000, δεν σου κάνει εντύπωση. Άλλωστε οι παραγγελίες έχουν ξεπεράσει την παραγωγή του...



Κι ενώ για κάποιους Κρίση είναι μάλλον ένα νησί του Νοτίου Ειρηνικού, για τους περισσότερους από εμάς είναι απολύτως χρήσιμο να μαθαίνουμε για τις νέες τεχνολογίες αυτοκινήτων και καυσίμων που είναι αλματώδεις όσον αφορά στην οικονομία. Πάνω στην ώρα λοιπόν μας ήρθε μια πρόσκληση από Ford και BP για να δοκιμάσουμε τους ντίζελ κινητήρες της πρώτης που δουλεύουν με εξελιγμένο καύσιμο της δεύτερης. Και να συμμετέχουμε κιόλας σε διαγωνισμό οικονομίας. Σε αυτόν τον τελευταίο δεν διαπρέψαμε, ωστόσο ο Κλεάνθης αναλύει με σαφήνεια τις τελευταίες εξελίξεις.



Από τη μέση του DRIVE και πέρα οι σελίδες πλημμυρίζουν από αυτοκίνητα πόλης. Αυτοκίνητα που καταθέτουν νέες ιδέες, αυτοκίνητα αισθητικά αξιοπρόσεκτα που σου χαρίζουν μέχρι και οδηγικές συγκινήσεις, τηρουμένων των αναλογιών. Ακόμα κι αν είσαι αδιάφορος απέναντι στις εξελίξεις της αυτοκινητοβιομηχανίας, δεν μπορείς να μην αναγνωρίσεις πως βρίσκεται στην αιχμή της τεχνολογικής εξέλιξης, σε τέτοιο βαθμό που επεμβαίνει δυναμικά και στις κοινωνικές διεργασίες.

Τα αυτοκίνητα πόλης για παράδειγμα. Το smart forfour, το οποίο αναλύουμε διεξοδικά στο Μaster Test και το ομογάλακτο Renault Twingo που το συγκρίνουμε με το VW up! -άλλο καινοτόμο προϊόν και αυτό, όταν παρουσιάστηκε.



Το νέο Peugeot 108, που αποστομώνει όσους θέλουν τα μικρά αυτοκίνητα οδηγικά πιο βαρετά κι από συνέδριο φιλοτελισμού και το «υβριδικό» Opel Adam Rocks μπορούν να έχουν τέτοιον αντίκτυπο στις αστικές μετακινήσεις που συνολικά να επηρεάσουν τον τρόπο με τον οποίο ζούμε. Υπερβολή; Ίσως αν το δεις κοντόφθαλμα ή μοιρολατρικά.

Υπό αυτό το πρίσμα το ίδιο μπορείς να πεις για την BMW i3, ένα ηλεκτρικό μικρό αυτοκίνητο που κυριολεκτικά σου αλλάζει την κοσμοθεωρία, σε τέτοιο βαθμό που να αναρωτιέσαι πόσο μπορεί να συνταιριάξει με ένα ηλεκτρικό ποδήλατο και  να σε πείσει για έναν εναλλακτικό τρόπο ζωής;



Όσο θα το σκέφτεστε, θα πέσετε πάνω σε άλλη μια ιστορική Alfa Romeo που μας παραχώρησε το Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου. Πρόκειται για την 2600 Sprint, την τελευταία ντίβα μιας εποχής που κυριαρχούσαν τα 6κύλινδρα μοτέρ σε σειρά με δύο εκκεντροφοόρους.

Ύστερα από αυτό το σύντομο flash back είναι η ώρα της λάσπης. Της κανονικής ευτυχώς όχι της άλλης που μας περιβάλλει πανταχόθεν. Η ώρα του 4Wheel Drive εδώ και η κυριαρχία των μικρών αυτοκινήτων και σε αυτό το κομμάτι του DRIVE συνεχίζεται. Το νέο Fiat Panda Cross είναι ένα γνήσιο παιδί των βουνών, με μεγάλες δυνατότητες εκτός δρόμου, που θα έκαναν άλλα μεγαλύτερα και ακριβότερα wannabe SUV να κρυφτούν πίσω από κανένα θάμνο.



Τα ίδια και ακόμα πιο εμφατικά μπορούμε να πούμε και για το ανανεωμένο Jimny, ένα καθαρόαιμο 4x4, που έγινε πιο ασφαλές και πολιτισμένο αλλά δεν απεμπόλησε τις βασικές αρχές. Την ίδια στιγμή, η Suzuki επιτίθεται και με άλλο ένα ιστορικό όνομα, αναβιώνοντας το Vitara, με εντελώς νέο αμάξωμα μικρούς κινητήρες βενζίνης και ντίζελ και φυσικά τετρακίνηση. Περιμένουμε με ανυπομονησία να ξανακάνουμε μαζί του ατελείωτα χωματοχιλιόμετρα.

Με ανυπομονησία, αλλά για διαφορετικούς λόγους, περιμένουμε στην Ελλάδα και το νέο Fiat 500X, το οποίο οδηγούμε και αυτό στην Ιταλία. Πρόκειται για ένα πραγματικό crossover με ό,τι καλύτερο διαθέτει αυτή τη στιγμή Fiat από πλευράς τεχνολογίας και πολύ ιδιαίτερη εμφάνιση. Ο Sergio Marchione, βλέπετε, το αφεντικό της Fiat, έχει βαλθεί να μεγαλώσει όσο το δυνατόν περισσότερο την οικογένεια 500, την ίδια στιγμή που καρατομεί εν μία νυκτί τον άνθρωπο που έκανε τη Ferrari το πιο αναγνωρίσιμο brand name παγκοσμίως, τον Luca di Montezemolo. Καταγράφουμε την άνοδο και την πτώση του επί 23 χρόνια αφεντικού της Ferrari.



Τέλος ακολουθήσαμε την ελληνική αποστολή που συμμετείχε στον παγκόσμιο τελικό της Rotax η οποία άφησε εξαιρετικές εντυπώσεις. Έδειξε το ταλέντο και τη μαχητικότητα των οδηγών της και –αν είχε και την τύχη με το μέρος της– θα μπορούσε να φέρει και διακρίσεις. Επειδή τα καρτ είναι αναμφισβήτητα το πρώτο βήμα όσων θέλουν να ασχοληθούνε με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Μείνετε συντονισμένοι. Σας ετοιμάζουμε μεγάλες εκπλήξεις. Δεν είναι τυχαίο πως ανεβάζουμε ταχύτητα σελίδα σελίδα...

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube