Main menu

Αλέξης Γαλανόπουλος
Παρασκευή, 14 Ιουλίου 2017 - 5:57μμ

Στα περίπτερα το «κόκκινο» DRIVE #250

Με αφορμή τα 70ά γενέθλια της Ferrari θα μπορούσαμε να γεμίσουμε το τεύχος με όρθια αλογάκια, βρήκαμε όμως χώρο και για άλλα θέματα.

Η αλήθεια είναι ότι θα μπορούσαμε να κάνουμε ένα ολόκληρο τεύχος-αφιέρωμα στη Ferrari χωρίς να βγούμε από το γραφείο. Συγκεντρώνοντας κάποια από τα αμέτρητα θέματα που έχουμε κάνει στο παρελθόν με αυτοκίνητα της φίρμας.

Και αυτή τη φορά όμως, προτιμήσαμε τον άλλο δρόμο. Που είναι πιο δύσκολος στην υλοποίηση, αλλά έχει περισσότερο ενδιαφέρον, και τιμά τον αναγνώστη. Οδηγήσαμε στην Ιταλία την πιο χαρακτηριστική σύγχρονη Ferrari, την 488 GTB. Παράλληλα, χάρη σε καλούς φίλους, ιδιοκτήτες των μοντέλων της φίρμας, συγκεντρώσαμε εννιά ακόμη Ιταλίδες θεές, ηλικίας έως 20 ετών, στην πίστα των Μεγάρων. Μεταξύ αυτών μια 360 Challenge Stradale, μια 458 Italia και μια 599 GTB. Και τέλος, ως ιδανική αποσυμπίεση και απαναφορά στην καθημερινότητα, βολτάραμε σαν αριστοκράτες, με μια 456M GTA.

Παράλληλα, πήραμε μια πρώτη γεύση στο εξωτερικό από το πανίσχυρο νέο Ford GT. Πίσω στον πραγματικό κόσμο, έπεσαν στα χέρια μας πολλά και ενδιαφέροντα νέα μοντέλα. Το νέο Ford Fiesta 1.5 TDCi πέρασε από τη δοκιμασία του 10σέλιδου Master Test, ενώ παράλληλα δοκιμάσαμε τα νέα SEAT Ibiza 1.0 ECO TSI, Toyota Yaris 1.5 VVT-iE και Hyundai i30 1.6 CRDi. Από τις σελίδες μας δεν θα μπορούσαν να λείπουν βέβαια και crossover, όπως το νέο Opel Crossland X 1.6 Ecotec D και το Citroën C4 Cactus με σύστημα Grip Control, ενώ για στο συγκριτικό του τεύχους βάλαμε να κοντραριστούν το νέο Audi A5 2.0 TDI με την ανανεωμένη BMW 420d.

Στο κομμάτι των αγώνων, αναλύουμε τι συνέβη στις επεισοδιακές 24 Ώρες του Le Mans, όπου λίγο έλειψε να νικήσει ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας LMP2, ταπεινώνοντας τις κορυφαίες συμμετοχές της LMP1. Και κάνουμε μια πλήρη αναφορά στο Ράλι Πολωνίας, τον 8ο γύρο του WRC στον οποίο ο επικεφαλής άλλαξε... 11 φορές κατά τη διάρκεια του αγώνα, με τελικό νικητή τον Thierry Neuville.

Αυτό το Σαββατοκύριακο, μη φύγετε για παραλία χωρίς το DRIVE #250!

Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία