Νέο τεύχος DRIVE #248, από Πέμπτη 17 Μαΐου στα περίπτερα

Νέο τεύχος DRIVE #248, από Πέμπτη 17 Μαΐου στα περίπτερα

Νέο τεύχος με πολύ γκάζι και το “DRIVE Trophy - The Survivor Edition” κυκλοφορεί στα περίπτερα από την Πέμπτη 17 Μαΐου.

Το νέο τεύχος του DRIVE κυκλοφορεί από την Πέμπτη 17 Μαΐου στα περίπτερα με πολύ γκάζι στην πίστα και περιπετειώδη διάθεση μακριά από τον πολιτισμό, κόντρα στα στοιχεία της Φύσης.

Τα τελευταία χρόνια γκρινιάζαμε για την επιλογή της Porsche να βγάζει την σκληροπυρηνική 911 GT3 μόνο με ημιαυτόματο σασμάν PDK. Ήταν περισσότερο θέμα φιλοσοφίας, παρά ουσίας. Και η Porsche σαν ένας κατασκευαστής που δίνει την απόλυτη προτεραιότητα στην οδηγική απόλαυση, με την ευκαιρία ανανέωσης της καθαρόαιμης 911 κάρφωσε ανάμεσα στα καθίσματα έναν υπέροχο στο χειρισμό και στην όψη λεβιέ χειροκίνητου σασμάν. Όχι μόνο το λεβιέ, φυσικά. Και το κιβώτιο.

Μπορεί αυτό να είναι το highlight του τεύχους μας, αλλά περισσότερο αυτό το μήνα μας απασχόλησε το Survivor. Όχι αυτό που παίζεται στην τηλεόραση, αλλά το πραγματικό, το δικό μας. Ακολουθώντας το trend που έχει διαμορφώσει το παιχνίδι, σχεδιάσαμε ένα concept DRIVE Trophy σε αυτή τη λογική. Με «Διάσημους» και «Μαχητές», όχι ανθρώπους. Αυτοκίνητα. Τα πρόσωπα είναι τα γνωστά ψυχικά διαταραγμένα που τόσα χρόνια επιμένουν να βουτάνε στα ποτάμια και τις λάσπες για μια ηρωική διάσωση, έπειτα από μια επική γκάφα. Φέτος διαγωνίζονται σε κάποιες επιμέρους δοκιμασίες, από πλοήγηση μέχρι… μαγειρική.

Αυτό το μήνα έχουμε πολλά καινούρια αυτοκίνητα σε σημαντικές και δημοφιλείς κατηγορίες. Το εντελώς νέο Skoda Kodiaq δοκιμάζεται εξονυχιστικά στο Master Test. Το δεύτερο SUV στην ιστορία της Skoda, το πρώτο μεγάλο, συνδυάζει αύρα, εξοπλισμό, ποιότητα και τεχνολογία premium σε ένα πακέτο με εξαιρετική σχέση αξίας/κόστους.

Δοκιμάζουμε επίσης το ολοκαίνουριο SEAT Ibiza 1.0 TSI DSG με 115 ίππους πλέον. Σε εντελώς νέα πλατφόρμα πλέον, με πιο δυναμική σχεδίαση (η σχεδιαστική «συστολή» ήταν ίσως το αδύναμο σημείο του προηγούμενου μοντέλου), κορυφαία οδική συμπεριφορά και επιδόσεις αλλά και πλούσιο τεχνολογικό πακέτο.

Για πρώτη φορά δοκιμάζουμε το Hyundai Tucson στην τελευταία γενιά του και στην έκδοση 1.7 CRDi. Κάλλιο αργά παρά ποτέ, αφού το μοντέλο έχει συμπληρώσει δύο χρόνια ζωής στην παγκόσμια αγορά. Οι κινήσεις της αναγεννημένης ελληνικής αντιπροσωπείας φέρνουν «πάνω στην ώρα» στην αγορά ένα μοντέλο της δημοφιλούς κατηγορίας SUV που έχει όλα τα συστατικά της επιτυχίας.

Αν και περιμένουμε τον χιλιάρι τούρμπο κινητήρα για να αναδείξει πλήρως την ποιότητα του πλαισίου, η πρώτη επαφή με το Swift, στην έκδοση 1.2 DualJet, δείχνει ότι το μικρό της Suzuki παραμένει οδηγοκεντρικό και για αυτό ψηλά στις προτιμήσεις μας.

Στο κομμάτι των συγκριτικών δοκιμών το Peugeot 3008, το ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς έρχεται αντιμέτωπο με το νέο MINI Countryman που είναι περισσότερο SUV παρά ΜΙΝΙ. Μια μάχη που ενδιαφέρει πολλούς με καθαρά αγοραστικό χαρακτήρα είναι αυτή των συγγενών μοντέλων Nissan Micra vs Renault Clio, με κοινό παρονομαστή τον κινητήρα 1.5 dCi. Όμοια αλλά και τόσο διαφορετικά, για να πούμε και κάτι… πρωτότυπο.

Πρωτότυπη σίγουρα ήταν η κόντρα ανάμεσα στο Audi SQ7 και το BMW i8. Δύο αυτοκίνητα από εντελώς διαφορετικές κατηγορίες, με ένα κοινό στοιχείο: Το πολύ γκάζι. Η ιδέα προέκυψε μέσα από το φύλλο μετρήσεων των παλαιότερων μεμονωμένων δοκιμών κάθε αυτοκινήτου. «0-100 km/h σε 4,8”» είπε ο Ντίνος Παπαγιαννόπουλος και άρχισαν να πέφτουν τα στοιχήματα. Για να μας λυθούν οι απορίες τα πήγαμε σε μια κανονική πίστα dragster, στο Drag Park στην Κωπαΐδα, έναν χώρο κόσμημα για το ελληνικό dragster.

Στις σελίδες των αγώνων, καταγράφουμε τις εξελίξεις σε WRC και Formula 1, όχι τόσο με την στενή έννοια του ρεπορτάζ επικαιρότητας όσο σαν μια γενικότερη καταγραφή του συσχετισμού δυνάμεων. Στα ράλι η Hyundai εξελίσσεται στη νέα υπερδύναμη, ενώ στην F1 οι ισορροπίες είναι πιο λεπτές και εύθραυστες.

Καλή ανάγνωση.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube