Main menu

Mιχάλης Γεωργιάδης
Τρίτη, 17 Οκτωβρίου 2017 - 3:14μμ

To DRIVE Νοεμβρίου στα περίπτερα από 18 Οκτωβρίου

Το τεύχος #253 είναι το κλασικό εστιασμένο στην απόλαυση της οδήγησης DRIVE, ριζικά ανασχεδιασμένο, με θέματα car culture και πολύ γκάζι.

Το νέο DRIVE κυκλοφορεί την Τετάρτη 18 Οκτωβρίου. Νέο, όχι μόνο γιατί είναι το καινούριο τεύχος. Αλλά γιατί έχει εντελώς νέα εμφάνιση. Στην ουσία του πάντως παραμένει το κλασικό, εστιασμένο στην απόλαυση της οδήγησης περιοδικό, που αγαπάτε και τιμάτε με την εμπιστοσύνη σας.

Αυτό το μήνα μας πήρε το λίγο μυαλό που έχουμε η Lamborghini Aventador S, το 12κύλινδρο θηρίο των 740 ίππων. Ο ορισμός του supercar, έχει πλέον περισσότερη δύναμη και πιο ακραία οδική συμπεριφορά.

Στην Ελλάδα, οδηγήσαμε τα «45άρια» στις Τέλειες Διαδρομές. So far, so close θα μπορούσε να είναι ο τίτλος, για τις τρεις εκδοχές της Mercedes-AMG 45 με τετρακίνηση και δίλιτρο τούρμπο μοτέρ στους 400 παρά ίππους.

Το Hyundai i30 N δημιουργήθηκε κατ’ εικόνα και ομοίωση του VW Golf GTI. Τα οδηγούμε και τα δύο, για την ακρίβεια το Golf το δοκιμάσαμε στην Ελλάδα, το i30 το οδήγησαν οι συνεργάτες μας του Autocar στο εξωτερικό. Μια απευθείας μεταξύ τους σύγκριση θα είχε πολύ ενδιαφέρον. Το Golf πάντως, μόνο ως Performance θα έρθει στη χώρα μας, με μπλοκέ, 15 άλογα και μια ταχύτητα πάνω.

Σημαντικό για την κατηγορία παγκοσμίως, για τη μάρκα αλλά και για την αγορά το κομψό, πολυτελές και προηγμένο Volvo XC60. Αν κατάφεραν να κάνουν επιτυχία το XC90, με αυτό που ακολουθεί την ίδια συνταγή, θα βάλουν πολύ δύσκολα στους Γερμανούς.

Το νέο Qashqai, ανανεωμένο στα σημεία, παραμένει κορυφαία πρόταση για την κατηγορία που η Nissan ίδρυσε με το μοντέλο πρώτης γενιάς. Μοντέρνα εμφάνιση, ποιότητα, χώροι και τεχνολογία συνδυάζονται σε ένα πολύ ενδιαφέρον πακέτο.

Τις σελίδες του DRIVE Classic ομορφαίνει η Ferrarι 328. Από αυτό το τεύχος θα θυμόμαστε και σημαντικές μορφές της αυτοκίνησης, τους ανθρώπους πίσω από τις κατασκευές που θαυμάζουμε και ονειρευόμαστε. Ο DRIVE Legend του Νοέμβρη είναι ο Paolo Stanzani.

Στο WRC μια ιδιωτική ομάδα ετοιμάζεται να πανηγυρίσει παγκόσμιο τίτλο, και μάλιστα νταμπλ, στα μούτρα των εργοστασίων. Στην F1 η Ferrari και ο Vettel κατάφεραν να χάσουν ένα δικό τους πρωτάθλημα. Τα γεγονότα και κυρίως τι οδήγησε σε αυτά, μαζί με υπέροχες εικόνες, θα βρείτε στις σελίδες του DRIVE Race.

Καλή ανάγνωση. Και περιμένουμε εντυπώσεις.


 

 

 

 

 

 

Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία