10ο Alfisti.gr Trackday @ SRC [100 φωτογραφίες]

10ο Alfisti.gr Trackday @ SRC [100 φωτογραφίες]

Ο θεσμός του ετήσιου διεθνούς trackday του Alfisti.gr στην 10η διοργάνωση. Σημείο σταθμός στην πορεία της λέσχης που συσπειρώνει τους ιδιοκτήτες και φίλους της Alfa Romeo.

Παρά τις δυσκολίες των τελευταίων χρόνων, η παρέα του Alfisti.gr πάλεψε σκληρά για να κρατήσει ζωντανό τον θεσμό του ετήσιου διεθνούς trackday.

Τους ενώνει βεβαίως η αγάπη τους στην Alfa Romeo, για την οποία κάνουν πολλές θυσίες σε προσωπικό επίπεδο. Αλλά είναι και ο ενθουσιασμός της παρέας που τους κάνει όλους να ανυπομονούν για το ραντεβού στις Σέρρες, την ίδια περίπου εποχή κάθε χρόνο. Κάποιοι λίγοι με άνεση, οι περισσότεροι μετρημένα, ορισμένοι με στερήσεις, θα ετοιμάσουν την αγαπημένη τους κλασική η σύγχρονη Alfa και θα την απολαύσουν στην πίστα, όπως της αρμόζει.

Η Alfa Romeo, ως εργοστάσιο, είναι σε μια καλή στιγμή της ιστορίας της αυτή την περίοδο. Η Giulia έχει ξεπεράσει κάθε προσδοκία και τον ανταγωνισμό, ενώ αντίστοιχα εκτιμάται ότι πατά και η Stelvio, το πρώτο SUV της μάρκας. Ωστόσο, το πολύ καλό προϊόν δεν αρκεί ώστε να αντιστραφεί η εικόνα της αγοράς και να φανεί το αποτέλεσμα στις πωλήσεις.

Οι άνθρωποι που ήρθαν σε αυτό το trackday, να οδηγήσουν ή απλώς να θαυμάσουν τις αγαπημένες τους Alfa να στρίβουν, είναι αυτοί που στήριξαν την μάρκα στα πέτρινα χρόνια. Πόσω μάλλον τώρα που τα αυτοκίνητα που στήνονται στις εκθέσεις τους επιτρέπουν να καυχιούνται. Τους κουβεντιάζεις και από την πρώτη στιγμή καταλαβαίνεις ότι είναι «ταγμένοι», θα αγόραζαν έτσι κι αλλιώς Giulia και Stelvio, αν μπορούσαν. Όπως και αν ήταν. Λίγοι κατασκευαστές έχουν το προνόμιο ενός τόσο πιστού κοινού. Για αυτό και πρέπει να λαμβάνονται σοβαρά υπόψη.

Η διοργάνωση ήταν άψογη, τόσο από την πλευρά του Alfisti.gr όσο και από την πίστα των Σερρών. Οι κανονισμοί και η συνεχής επιτήρηση από εκπαιδευμένο προσωπικό επέτρεψαν σε όλους να απολαύσουν πολύ χρόνο στην πίστα, με ασφάλεια. Σημειώθηκαν και φέτος εξαιρετικοί χρόνοι, από τους συνήθεις υπόπτους: H κόκκινη 75 Turbo του Βαγγέλη, η μαύρη GT 3.2 του Τίμου, η κόκκινη 16βάλβιδη 33 του Αργύρη έβγαζαν μάτι.

Την φετινή διοργάνωση υποστήριξε η σχολή ασφαλούς και σπορ οδήγησης Driving Academy του Θωμά Παπαπάσχου. Ο ίδιος και οι συνεργάτες του Παναγιώτης Χαλάτσης και Γιώργος Καραμέρης βοήθησαν τους Alfisti να μάθουν καλύτερα το αυτοκίνητο και τον… εαυτό τους. Να βελτιώσουν την τεχνική τους. Να κινηθούν πιο γρήγορα, με περισσότερη ασφάλεια και λιγότερη φθορά σε λάστιχα και μηχανικά μέρη.

Έχοντας πιάσει τον πρώτο στόχο που ήταν το «δέκατο», το Alfisti.gr δεν ησυχάζει ούτε επαναπαύεται. Οι προετοιμασίες για του χρόνου έχουν ξεκινήσει ήδη. Οι στόχοι για τους χρόνους τουλάχιστον, έχουν μπει.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube