Η Volkswagen λανσάρει νέο δίλιτρο ντίζελ μοτέρ με τεχνολογία mild hybrid

Η Volkswagen λανσάρει νέο δίλιτρο ντίζελ μοτέρ με τεχνολογία mild hybrid

Μην ακούτε τι λένε για την ηλεκτροκίνηση. Η Volkswagen εξακολουθεί να πιστεύει και να επενδύει στο ντίζελ με ένα νέο δίλιτρο μοτέρ με τεχνολογία mild hybrid.

Η  λέξη ντίζελ είναι ταμπού για την Volkswagen. Και επειδή στου κρεμασμένου το σπίτι δεν μιλάνε για σχοινί, η Volkswagen έχει ρίξει μεγάλο βάρος στην ηλεκτροκίνηση, σπρώχνοντας προς τα εκεί όλη την αυτοκινητοβιομηχανία.

Αλλά από ότι φαίνεται η εταιρεία δεν είναι ακόμη έτοιμη να απαρνηθεί τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Και εξακολουθεί να επενδύει προς σε μοτέρ βενζίνης και πετρελαίου. Και δεν είναι η μόνη. Και οι άλλοι μεγάλοι Γερμανοί κατασκευαστές, αν και μιλούν πολύ για την ηλεκτροκίνηση, συνεχίζουν να εξελίσσουν μοτέρ ντίζελ. Ο λόγος; Διαρκώς πληθαίνουν οι φωνές που λένε ότι χωρίς τα ντίζελ θα είναι αδύνατο για την αυτοκινητοβιομηχανία να καλύψει τα νέα ευρωπαϊκά όρια εκπομπών ρύπων [RDE] του 2020. 

Η Volkswagen παρουσίασε έναν δίλιτρο κινητήρα TDI με ένα mild hybrid σύστημα. Ο EA288 Evo, όπως είναι η κωδική του ονομασία, έχει ένα ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο λειτουργεί ως δυναμό / γεννήτρια  12V συνδεδεμένο με ελαστικό ιμάντα, και μια μπαταρία λιθίου. Αυτό μειώνει την κατανάλωση καυσίμου και αυξάνει την άνεση, σύμφωνα με την Volkswagen. Η οποία δηλώνει ότι έχει ανασχεδιαστεί και βελτιστοποιηθεί το φίλτρο μικροσωματιδίων. Το νέο τούρμπο υπόσχεται καλύτερη απόκριση και οι εκπομπές CO2 έχουν μειωθεί κατά 10 g/km σε σχέση με την προηγούμενη γενιά.

Η δύναμη δεν έχει μειωθεί, αντίθετα είναι ισχυρότερος κατά 9%. Σε δύο εκδόσεις ιπποδύναμης, η ισχύς φτάνει τα 136 PS και 204 PS, αντίστοιχα. Η βελτίωση της απόδοσης αποδίδεται στη μείωση των εσωτερικών τριβών και στις μικρότερες θερμικές απώλειες, αλλά και στην εξοικονόμηση βάρους των κινούμενων μερών.

Η πρώτη μάρκα που θα χρησιμοποιήσει το νέο 4κύλινδρο μοτέρ θα είναι η Audi. Αρχικά θα χρησιμοποιηθεί σε διαμήκη διάταξη, αλλά σύντομα θα γίνουν οι απαραίτητες τροποποιήσεις για προσαρμογή στην πλατφόρμα MQB, όπου ο κινητήρας τοποθετείται εγκάρσια.

Πηγή Carscoops

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube