Euro NCAP: «Πεντάστερα» το νέο Peugeot 3008 και η νέα Mercedes E-Class [videos]

Euro NCAP: «Πεντάστερα» το νέο Peugeot 3008 και η νέα Mercedes E-Class [videos]

O ανεξάρτητος οργανισμός διεξήγαγε δοκιμές ασφάλειας των δύο μοντέλων και τους απένειμε από 5 αστέρια.

Το ολοκαίνουργιο crossover Peugeot 3008 και η νέα μεσαία Mercedes-Benz πήραν τον μέγιστο αριθμό αστέρων, πέντε, αλλά όχι με τις ίδιες επιμέρους βαθμολογίες.

Η προστασία των ενηλίκων επιβατών στο Peugeot 3008 αξιολογήθηκε στο 86%, των παιδιών στο 85%, των πεζών στο 67% και τα βοηθητικά συστήματα ασφαλείας στο 58%.

Παρότι το νέο Peugeot δεν πήρε πουθενά τη μέγιστη βαθμολογία, εντούτοις συγκέντρωσε συνολικά αρκετούς βαθμούς για να πάρει τα 5 αστέρια. Τη βαθμολογία του μείωσαν κάποιοι τομείς της προστασίας των ενηλίκων, όπως αυτή του στήθους του οδηγού που κρίθηκε «οριακή», ενώ σε άλλους τομείς η προστασία χαρακτηρίστηκε απλώς «επαρκής».

Το 3008 έχασε βαθμούς και από το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης (ΑΕΒ). Ενώ ο οργανισμός το δοκίμασε και βρήκε ότι λειτουργεί καλά, εντούτοις δεν το μέτρησε αφού δεν είναι στάνταρ εξοπλισμός σε όλες τις εκδόσεις του μοντέλου.

Η Peugeot πάντως δήλωσε ικανοποιημένη με τα 5 αστέρια, οπότε δεν θα ζητήσει επανεξέταση του μοντέλου σε έκδοση με αναβαθμισμένο εξοπλισμό ασφάλειας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Euro NCAP: Νέος τρόπος αξιολόγησης, νέα πεντάστερα μοντέλα

Η Mercedes-Benz E-Class (επάνω) άργησε αρκετά να δοκιμαστεί, αλλά τα πήγε εξαιρετικά καλά, όπως και αναμενόταν.

Πήρε τη μέγιστη βαθμολογία στις πλευρικές συγκρούσεις, που είναι και οι πιο δύσκολες να αντιμετωπιστούν. Η συνολική προστασία των ενήλικων επιβατών αξιολογήθηκε στο κορυφαίο 95%. Αυτή των παιδιών πέτυχε ένα εξαιρετικό 90%.

Χάρη στο ενεργό καπό, που σηκώνεται όταν ανιχνευτεί σύγκρουση, η προστασία των πεζών αξιολογήθηκε στο 77%. Τέλος, τα ηλεκτρονικά βοηθήματα ασφαλείας βαθμολογήθηκαν με 62%, αλλά θα πρέπει να σημειώσουμε εδώ ότι δοκιμάστηκε η πιο βασική έκδοση του μοντέλου. Αν δοκιμαζόταν μια έκδοση με όλα τα διαθέσιμα έξτρα συστήματα –που είναι πολλά– η βαθμολογία θα ήταν σαφώς ανώτερη.

[Πηγή: EuroNCAP]


Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube