Rightsizing: Άνοιξαν οι παραγγελίες για το VW Golf Golf 1.5 TSI

Rightsizing: Άνοιξαν οι παραγγελίες για το VW Golf Golf 1.5 TSI

Το βιβλίο παραγγελιών για το ανανεωμένο VW Golf με το νέο μοτέρ 1.5 TSI EVO άνοιξε στη Γερμανία.

Ύστερα από σειρά ετών που η χωρητικότητα των μοτέρ είχε πάρει την κατιούσα, η Volkswagen και πρώτη διδάξασα «πάτησε φρένο» και κινήθηκε προς την αντίθετη μεριά. Οπότε μάλλον ήρθε η ώρα να μιλήσουμε για το « rightsizing».

Το ανανεωμένο Golf που ήταν το πρώτο από τα αυτοκίνητα του Wolfsburg που φόρεσε το νέο μοτέρ 1.5 TSI EVO είναι διαθέσιμο πλέον για να το παραγγείλουν οι ενδιαφερόμενοι. Και φανταζόμαστε ότι θα είναι πολλοί, αν αναλογιστεί κάποιος πως το μικρό οικογενειακό της VW ξεπέρασε το ένα εκατομμύριο πωλήσεις παγκοσμίως το 2016.

Στη Γερμανία, το Golf 1.5 TSI ξεκινά από τις €24.350. Η τιμή αυτή αφορά το 3θυρο μοντέλο, οπότε όποιος αγοράζει το συγκεκριμένο μοντέλο στη Γερμανία, θα καταβάλει ακόμα 900 ευρώ αν επιλέξει το 5θυρο μοντέλο. Και στην περίπτωση που επιλέξει το πρακτικότερο Variant η τιμή ξεκινά από τις 26.400.

Στο σημείο αυτό θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η τιμή στην Ελλάδα αναμένουμε να είναι χαμηλότερη περίπου κατά 1.500 ευρώ. Αν και αυτό μπορεί να αλλοιωθεί από το νέο σύστημα υπολογισμού των φόρων. Για να σας δώσουμε την τάξη μεγέθους της διαφοράς μεταξύ της γερμανικής και της ελληνικής τιμής να σας πούμε ότι το βασικό 3θυρο Golf 1.0 85 PS στη Γερμανία ξεκινά από €17.850, ενώ στην Ελλάδα από €16.450. Ο λόγος θα πρέπει να αναζητηθεί, στις προνομιακές τιμές που έχει διασφαλίσει η ελληνική αντιπροσωπεία, η Kosmocar, και στο σημαντικά χαμηλότερο περιθώριο κέρδους με το οποίο δουλεύει.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το νέο Volkswagen Golf 1.5 TSI Evo 150 PS

Κατά μέσο όρο, στη Γερμανία, το 1.5 είναι ακριβότερο κατά €200 ευρώ από το αντίστοιχο 1.4 TSI, αλλά θα πρέπει να αναλογιστείτε ότι το πρώτο διαθέτει στάνταρ τεχνολογία Active Cylinder Timing. Που σημαίνει ότι με χαμηλή απαίτηση φορτίου ανάμεσα στις 1.000 και 4.000 rpm και για ταχύτητα μέχρι 120 km/h, οι δύο κύλινδροι του μοτέρ απενεργοποιούνται για οικονομία.

Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο στη Γερμανία από το επίπεδο εξοπλισμού Comfortline και πάνω, με το μοτέρ να βρίσκεται στο μέσο της γκάμας. Η ισχύς των 150 PS και η ροπή των 25,5 kgm είναι η ίδια με της απελθούσας μονάδας 1.4 TSI. Οι Γερμανοί μπορούν να παραγγείλουν τη βασική μονάδα 1.4 TSI με τους 125 PS που δεν εισάγεται με το καινούργιο Golf στην Ελλάδα. Αλλά είναι κι ένα μοτέρ που τα ψωμιά του ούτως ή άλλως τα ’χει φάει, καθώς οσονούπω θα αντικατασταθεί από τον detuned 1.5 TSI με τους 130 PS.

Πάντα για τη Γερμανία, το μοτέρ του Golf μπορεί να συνδυαστεί με το νέο 7άρι αυτόματο σασμάν DSG έναντι 2.000 ευρώ –στην Ελλάδα η συγκεκριμένη επιλογή ξεκινά σε τιμή από τα 1.700 ευρώ.

Όσον αφορά την κατανάλωση, αυτή για την έκδοση με το χειροκίνητο κιβώριο είναι 5,0 l/100 km (114 g/km CO2) κατά τον New European Driving Cycle (NEDC). Για το σασμάν DSG7, για τον ίδιο κύκλο, η τιμή διαμορφώνεται στα 4,9 l/100 km και 112 g/km CO2. Που σημαίνει ότι είναι 0,2 l/100 km πιο οικονομικό από τον απελθόντα κινητήρα 1.4 TSI.

Και τέλος, κλείνοντας με τις επιδόσεις, το Golf 1.5 TSI χρειάζεται 8,3” για το σπριντ 0-100 km/h. Επίδοση ιδιαίτερα δυνατή, αν αναλογιστούμε ότι το Ford Focus 1.5 EcoBoost με τα 182 άλογα χρειάζεται 8,6” για την ίδια μέτρηση. Επίσης να αναφέρουμε ότι το 1.500άρι Golf φορά πίσω την ανεξάρτητη ανάρτηση με τους πολλαπλούς συνδέσμους.

Η παραγωγή του νέου κινητήρα 1.5 TSI αναμένεται να ξεκινήσει τον επόμενο μήνα, οπότε και οι πρώτες παραδόσεις αναμένονται στην αρχή του καλοκαιριού, τον Ιούνιο.

Διαβάστε τα πάντα για το ανανεωμένο VW Golf και δείτε τον πλήρη τιμοκατάλογο και το εξοπλισμό ανά έκδοση, εδώ.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube