Η Mazda στην Ελλάδα

Η Mazda στην Ελλάδα

Παρά την φαινομενική απραξία, η κινητικότητα στο παρασκήνιο είναι έντονη και το comeback της Mazda στην αγορά πλησιάζει.

Αυτό που ξέραμε εδώ και σχεδόν ένα χρόνο είναι ότι η Mazda Νοτιοανατολικής Ευρώπης με έδρα στην Αυστρία είχε αναλάβει την υποστήριξη του επίσημου δικτύου επισκευαστών σε ό,τι έχει να κάνει με τα ανταλλακτικά και την εκπαίδευση του προσωπικού.

Ο δικός τους άνθρωπος εμπιστοσύνης στην Ελλάδα είναι ο Αρτέμης Ξαγοράρης. Στέλεχος άλλοτε της ΕΛΜΑ, με βαθειά γνώση και αστείρευτο πάθος για την μάρκα. Ευθύνη του να μεσολαβεί και να συντονίζει την επικοινωνία των Ελλήνων συνεργατών του δικτύου με την Αυστρία, να εξομαλύνει σχέσεις, να λύνει προβλήματα. Φυσικά μιλήσαμε μαζί του. Και μας εξήγησε τον τρόπο λειτουργίας: «Δεν υπάρχει κεντρικός αντιπρόσωπος. Κάθε συνεργείο είναι απευθείας εισαγωγέας. Έχει τον κωδικό του, μπαίνει στην αποθήκη στην Αυστρία, ελέγχει το στοκ, παραγγέλνει και σε τέσσερις μέρες έχει το ανταλλακτικό στο μαγαζί του. Κάτι ανάλογο θέλουμε να κάνουμε και με την εισαγωγή αυτοκινήτων. Ο σχεδιασμός είναι σε πολύ προχωρημένο στάδιο ώστε η μάρκα να επιστρέψει στην ελληνική αγορά. Το πλάνο είναι για δέκα ως δεκαέξι καταστήματα», μας εξηγεί ο Αρτέμης Ξαγοράρης. «Θα λειτουργούν υπό την σκέπη της Mazda Αυστρίας, όπως και στις άλλες βαλκανικές αγορές. Οι εκθέσεις θα στηθούν στα πρότυπα του νέου brand image, με άλλα σήματα και πιο πολυτελή διακόσμηση. Με την υποστήριξη των Αυστριακών. Και κάθε dealer θα είναι εισαγωγέας. Όπως ακριβώς λειτουργεί το σύστημα και με τα ανταλλακτικά. Θέλουμε κάθε έκθεση να έχει από ένα MX-5, ένα Mazda 3 και ένα CX-3. Μοντέλα εμπορικά, με «εύκολο» κυβισμό που δεν τρομάζει τον υποψήφιο αγοραστή και καλές τιμές».


Ο Αρτέμης Ξαγοράρης είναι ο συνδετικός κρίκος με την Mazda Αυστρίας που αυτή την στιγμή εξυπηρετεί την ελληνική αγορά για λογαριασμό της ιαπωνικής φίρμας

Οι Αυστριακοί γνωρίζουν τα πάντα για την χώρα και την αγορά. Για την πολιτική και οικονομική κατάσταση. Για τις τράπεζες. Για το φορολογικό καθεστώς. Και θέλουν να έρθουν. Είναι μάλιστα έτοιμοι. Έχουν τιμές. Το ΜΧ-5 θα ξεκινά από τα €22.000 - €23.000 με εξοπλισμό σαφώς πιο πλούσιο από αυτόν της βασικής έκδοσης του προηγούμενου μοντέλου. Θα περιλαμβάνει αν μη τι άλλο ζάντες αλουμινίου και A/C.

«Έχουμε ήδη εκπαιδεύσει συνεργάτες από το ελληνικό δίκτυο. Και είναι πραγματικά υψηλού επιπέδου», μας λέει ο Heimo Eggeer, γενικός διευθυντής της Mazda Νοτιοανατολικής Ευρώπης στην Αυστρία. «Για να καταλάβετε πόσο σοβαρά βλέπουμε την Ελλάδα, έχουμε ήδη μεταφράσει τα πάντα στα ελληνικά. Τα τεχνικά εγχειρίδια, τα βιβλία χρήσης των αυτοκινήτων, το software που χρησιμοποιούμε για τις παραγγελίες, τα πάντα… Και φυσικά, θα χρειαστούμε ένα ελληνικό γραφείο που θα γνωρίζει την αγορά, θα την ζει, και αναλάβει τοπικά το marketing και την επικοινωνία, την σχέση με τον Τύπο, κλπ».


Ο Heimo Eggeer, γενικός διευθυντής της Mazda Νοτιοανατολικής Ευρώπης

Όπως μας αποκάλυψαν τόσο ο κ. Ξαγοράρης όσο και ο Heimo Egger τον Οκτώβριο έγιναν συναντήσεις σε πολύ υψηλό επίπεδο με την Mazda Motor Corporation ώστε το σχέδιό τους να πάρει πράσινο φως από την Ιαπωνία. Αν όλα πάνε καλά, θα δούμε τις πρώτες εκθέσεις να λειτουργούν περίπου τον Απρίλιο. Με το καλό, να ευχηθούμε εμείς.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube