Ford: Τα S-MAX και Galaxy γίνονται υβριδικά
Τα μεγάλα πολυμορφικά της Ford, S-MAX και Galaxy, υιοθετούν το αυτοφορτιζόμενο 2,5λιτρο υβριδικό μοτέρ του Kuga με τα 190 άλογα.
Η Ford αρνείται πεισματικά να εγκαταλείψει τα μεγάλα πολυμορφικά της, S-MAX και Galaxy. Μάλιστα, το Μπλε Οβάλ αποφάσισε να αναβαθμίσει την γκάμα τους, δίνοντάς τους μα επιπλέον ώθηση στο τέλος της καριέρας τους: Ένα υβριδικό σύστημα κίνησης. Και να διευκρινίσουμε ότι πρόκειται για πραγματικό υβριδικό σύστημα κίνησης, αυτοφορτιζόμενο βέβαια, και πάντως όχι ψευδό-υβριδικό, δηλ. mild hybrid όπως επικοινωνιακά έχει επιλεγεί να τα ονομάζουν.
Ειδικότερα, πρόκειται για το ίδιο τεχνικό σύνολο που βρίσκουμε κάτω από το καπό του Kuga. Ένα συνδυασμό του 2,5άρη βενζινοκινητήρα Duratec με ένα ηλεκτρομοτέρ (συνδυασμένη ισχύς 190 PS) και σασμάν eCVT. Στο S-MAX οι εκπομπές CO2 είναι 147 g/km, έναντι των 169 g/km με τον ντίζελ 2.0 EcoBlue των 190 PS με το αυτόματο κιβώτιο.
Με το μοτέρ αυτό, τα S-MAX και Galaxy, θα μπορούσαν δυνητικά να αποκτήσουν ένα μεγαλύτερο ενδιαφέρον για μια μερίδα του καταναλωτικού κοινού, αλλά δεν μπορούν να ξεφύγουν από τη μοίρα τους. Η μόδα θέλει SUV!
Η τιμή των υβριδικών S-MAX και Galaxy δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί από την ελληνική αντιπροσωπεία.