Main menu

Αργύρης Τούντας
Δευτέρα, 16 Απριλίου 2018 - 4:08μμ

Από €21.950 το νέο Volkswagen Polo GTI

Ανακοινώθηκε και επίσημα η βασική τιμή, μαζί με τον εξοπλισμό για την κορυφαία έκδοση του νέου Volkswagen Polo που έχει δίλιτρο TSI με 200 PS.

Όσοι από εσάς έχετε ήδη στα χέρια σας το νέο DRIVE που κυκλοφόρησε στις 15/4 μαζί με τη Real News (οι υπόλοιποι, υπομονή 10 ημέρες μέχρι να βγει μόνο του στο περίπτερο), ίσως να έχετε διαβάσει ως ενδεικτική τιμή για το νέο Polo GTI που δοκιμάσαμε ήδη, τα €22.100. 

Ωστόσο τώρα η εταιρεία ανακοίνωσε την επίσημη τιμή, που είναι €21.950 για την έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο και €24.950 για εκείνη με το 6άρι διπλού συμπλέκτη DSG.

Να θυμίσουμε ότι το νέο Polo GTI έχει πλέον 2λιτρο TSI κινητήρα με 200 PS και 32,6 kgm, καθώς και αποκλειστικά 5θυρο αμάξωμα όπως άλλωστε και κάθε άλλη έκδοση του μοντέλου.

Ο βασικός εξοπλισμός είναι πολύ πλούσιος και περιλαμβάνει σχεδόν τα πάντα. Αυτό σημαίνει πλήρες πακέτο αερόσακων, ESC με λειτουργία Sport, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος με αναγνώριση πεζών, αναγνώριση κόπωσης οδηγού και αποφυγής πολλαπλών συγκρούσεων.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Δοκιμάζουμε το νέο Volkswagen Polo GTI

Επίσης, στάνταρ υπάρχουν 17άρες ζάντες αλουμινίου, σπορ προφυλακτήρες, αεροτομή οροφής, εμπρός φώτα LED, προβολείς ομίχλης, ενεργό cruise control, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, όλες οι βασικές ηλεκτρικές ευκολίες, infotainment με οθόνη αφής 8 ιντσών, ακόμα και ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη TFT 10,3”. Σημαντικό είναι επίσης ότι υπάρχει ρεζέρβα ανάγκης και όχι κιτ επισκευής ελαστικού.

Σε ό,τι έχει να κάνει με το πιο σημαντικό κομμάτι του συγκεκριμένου αυτοκινήτου τώρα, το στήσιμο, όλα τα αυτοκίνητα που θα έρθουν στη χώρα μας θα έχουν το Sport Select πακέτο. Περιλαμβάνει ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, πιο στιβαρά ακρόμπαρα, παχύτερη εμπρός αντιστρεπτική και πιο στιβαρό πίσω ημιάκαμπτο άξονα. Σε σχέση με τα υπόλοιπα Polo, το GTI είναι χαμηλωμένο κατά 15 mm.

Επίσης, το Sport Select επιδρά στην απόκριση του γκαζιού και τη χροιά του ήχου του κινητήρα που φτάνει στην καμπίνα, τον τρόπο που το DSG κιβώτιο κάνει τις αλλαγές, καθώς και το βάρος του τιμονιού, σύμφωνα με τις επιλογές Normal, Sport, Eco, Comfort και Individual.

Η διάθεση του Polo GTI έχει ήδη ξεκινήσει, ωστόσο αρχικά οι παραδόσεις αφορούν μόνο στα αυτοκίνητα με το κιβώτιο DSG. Η παραγωγή εκείνων με το 6άρι χειροκίνητο δεν έχει ξεκινήσει ακόμα. Αυτός είναι και ο λόγος που στο αρχείο που ακολουθεί περιλαμβάνει αναλυτικά τις τιμές και τα χαρακτηριστικά όλων των Polo, τα στοιχεία της κατανάλωσης (εντός και εκτός πόλης) του χειροκίνητου GTI απουσιάζουν.

Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία