Main menu

Παναγιώτης Πανάγος
Παρασκευή, 13 Οκτωβρίου 2017 - 12:22μμ

Ανάκληση Nissan

Πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων Nissan Pickup (D22), Almera (N16), X-Trail (T30), Terrano II (R20), Tino (V10) και Patrol (Y61) για αντικατάσταση των αναφλεκτήρων αερόσακου συνοδηγού.

H Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας ανακοινώνει ότι η εταιρεία NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε., επίσημη αντιπρόσωπος της Nissan στην Ελλάδα, σε συνεργασία με το Τμήμα Γενικής Ασφάλειας Προϊόντων της ∆ιεύθυνσης Πολιτικής Ποιότητας, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων Pickup (D22), Almera (N16), X-Trail (T30), Terrano II (R20), Tino (V10) και Patrol (Y61).

Η ανάκληση στην Ελληνική αγορά αφορά σε 7.201 οχήματα, με ημερομηνία παραγωγής:

  • Nissan Pickup (D22) παραγωγής από 6/1/2004 έως 2/3/2012
  • Nissan Almera (N16) παραγωγής από 4/1/2004 έως 24/11/2006
  • Nissan X-Trail (T30) παραγωγής από 10/1/2004 έως 28/11/2012
  • Nissan Terrano II (R20) παραγωγής από 12/1/2004 έως 28/11/2006
  • Nissan Tino (V10) παραγωγής από 7/1/2004 έως 21/11/2005
  • Nissan Patrol (Y61) παραγωγής από 10/1/2004 έως 28/11/2012

Βάσει νεότερων πληροφοριών από την TAKATA, υπάρχει περίπτωση, να προκύψει αλλοίωση του προωθητικού αερίου η οποία, κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες, μπορεί να οδηγήσει σε ασυνήθιστη εκτόνωση του αερόσακου συνοδηγού. Η Nissan αποφάσισε, μετά από αυτή την ενημέρωση από την TAKATA να ανακαλέσει και πάλι συγκεκριμένα αυτοκίνητα που είναι εξοπλισμένα με αερόσακο συνοδηγού με αναφλεκτήρα τύπου SPI ώστε να αντικαταστήσει τον αναφλεκτήρα.

Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.

Όλοι οι κάτοχοι των συγκεκριμένων οχημάτων θα ειδοποιηθούν σχετικά τον Οκτώβριο του 2017 με συστημένες επιστολές από την εταιρεία NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε., προκειμένου να προσέλθουν στο πλησιέστερο Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο του δικτύου Nissan, ώστε να γίνει αντικατάσταση των αναφλεκτήρων αερόσακου συνοδηγού, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε. στους αριθμούς 210 3489313 και 210 3489438.

[Πηγή: Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας]

Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία