Το νέο Isuzu D-MAX προσφέρει απόδοση στο… ΜΑΧ!

Το νέο Isuzu D-MAX προσφέρει απόδοση στο… ΜΑΧ!

Ο κεντρικός ήρωας στο ανανεωμένο D-MAX είναι ένας ολοκαίνουργιος πετρελαιοκινητήρας μόλις 1,9 lt που συνδυάζει τη δύναμη που πρέπει να έχει ένα εργαλείο με την οικονομία που χρειάζεται κάθε επαγγελματίας.

Εδώ και 100 χρόνια, η Isuzu προτιμά με συνέπεια το δρόμο της ουσίας αντί για εκείνον του εντυπωσιασμού. Γι’ αυτό και εξελίσσει αξιόπιστα προϊόντα, με κορυφαία αντοχή στο χρόνο και τη σκληρή χρήση.

Ένα από αυτά είναι και το D-MAX, ένα pick-up που έχει πλέον ταυτιστεί με την εικόνα του σκληροτράχηλου και αποτελεσματικού εργαλείου. Πρόσφατα μάλιστα ανανεώθηκε και απέκτησε έναν ολοκαίνουργιο πετρελαιοκινητήρα στον οποίο οι μηχανολόγοι της Isuzu εφάρμοσαν απολύτως κορυφαία τεχνολογία. Έχει χωρητικότητα μόλις 1,9 lt, αλλά συνδυάζει με μοναδικό για την κατηγορία τρόπο τη δύναμη με το χαμηλό βάρος και την οικονομία με την αξιοπιστία.

Η ισχύς φτάνει τους 164 ίππους στις 3.600 rpm και η ροπή τα 36,7 kgm μεταξύ 2.000 και 2.500 rpm. Συνεργάζεται είτε με ένα χειροκίνητο είτε με ένα αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων, τα οποία έχουν ιδανική κλιμάκωση ώστε το D-MAX να επιταχύνει δυνατά σε όλο το φάσμα των στροφών. Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Isuzu, οι χειροκίνητες εκδόσεις χρειάζονται 12,7” για την επιτάχυνση 0-100 km/h, ενώ με πλήρες φορτίο τα 0-80 km/h ολοκληρώνονται σε 24,7”. Το ωφέλιμο φορτίο κυμαίνεται από 1.080 έως 1.310 kg, ενώ το μέγιστο ρυμουλκούμενο βάρος φτάνει τα 3.500 kg.

Ο νέος κινητήρας πετυχαίνει και πολύ χαμηλή κατανάλωση για την κατηγορία των pick-up, με εργοστασιακές μέσες τιμές από 6,2 έως και 7,8 lt/100 km ανάλογα με την έκδοση αμαξώματος. Επιπλέον πληροί το πρωτόκολλο ρύπων Euro6 – και μάλιστα χωρίς πρόσθετη κατάλυση με Adblue που ανεβάζει το κόστος χρήσης, ενώ χρησιμοποιεί οικολογικό φίλτρο λαδιού.

Ένας από τους βασικούς πυλώνες για τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά απόδοσης είναι η τουρμπίνα που έχει πτερύγια μεταβλητής γεωμετρίας και ειδικά κατεργασμένα μέταλλα για αντοχή στις υψηλές θερμοκρασίες.

Για το χαμηλό επίπεδο θορύβου και τη ραφιναρισμένη λειτουργία φροντίζει το πολύ άκαμπτο μπλοκ, ενώ υψηλή τεχνολογία εφαρμόζεται και στους θαλάμους καύσης. Το εσωτερικό των κυλίνδρων έχει υποστεί ειδική αντιτριβική κατεργασία σκλήρυνσης που καταργεί τα χιτώνια και αυξάνει την αξιοπιστία, όπως ακριβώς και η επίστρωση γραφίτη στα έμβολα.

Πολύ βασικό ζητούμενο ήταν και η τελειοποίηση της καύσης, που επιτυγχάνεται μέσω ενός ιδιαίτερα εξελιγμένου συστήματος ψεκασμού: Το καύσιμο ψεκάζεται με πίεση έως και 2.000 bar, με ειδικά μπεκ που έχουν 8 οπές και επικάλυψη DLC (Diamond Like Carbon) για μέγιστη αντοχή.

Κατά το σχεδιασμό του κινητήρα, μεγάλη προσοχή δόθηκε και στην απλοποίηση της συντήρησης, κάτι που πρακτικά σημαίνει ελαχιστοποίηση του κόστους χρήσης. Γι’ αυτό οι εκκεντροφόροι οδηγούνται από ατσάλινη καδένα, ενώ ο εναλλάκτης ρεύματος και ο συμπιεστής του κλιματιστικού από έναν κοινό ιμάντα με αυτόματο εντατήρα για λιγότερη φθορά και αθόρυβη λειτουργία.

Χάρη σε όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά, ο νέος κινητήρας συμπληρώνει ιδανικά την αποδεδειγμένα ικανή βάση του D-MAX, το οποίο παραμένει ένα εργαλείο ικανό να καλύψει όλες τις ανάγκες. Διατίθεται σε εκδόσεις Regular Cab, Extended Cab και Double Cab, ανάλογα με την ισορροπία μεταξύ καμπίνας και καρότσας που ο εκάστοτε επαγγελματίας χρειάζεται. Ως Double Cab πάντως, καλύπτει ακόμα και τις οικογενειακές ανάγκες στο έπακρο, με όλα τα σύγχρονα στοιχεία ασφάλειας και άνεσης.

Η βασική τιμή ξεκινάει από τα €21.900 για την πισωκίνητη έκδοση με τη μεγάλη καρότσα, ωστόσο για περισσότερες πληροφορίες σας περιμένουν τόσο το δίκτυο των εξουσιοδοτημένων εμπόρων της Isuzu όσο και ο πολύ αναλυτικός ιστότοπος isuzu.gr.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube