Δείτε τον επεισοδιακό τρόπο που o Fangio κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στη Monza το 1956

Δείτε τον επεισοδιακό τρόπο που o Fangio κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στη Monza το 1956

Πώς μπορείς να τερματίσεις δεύτερος στον αγώνα, έχοντας προηγουμένως εγκαταλείψει;

Το 1956 στη Monza, o Juan Manuel Fangio εγκαταλείπει, αλλά τελικά τερματίζει δεύτερος. Πώς έγινε αυτό;
Η θρυλική πίστα της Monza, ο "ναός της ταχύτητας" όπως συνηθίσουν  να την ονομάζουν, σε ένα μοναδικό βίντεο από το 1956, όταν στη Formula1 έτρεχαν ονόματα-θρύλοι.

Προσέξτε στο video την ξακουστή (τσιμεντένια) Curva Parabolica και τις ταχύτητες με τις οποίες τα μονοθέσια τότε περνούσαν από εκεί. 
Για την ιστορία να σημειώσουμε πως τον αγώνα κέρδισε ο Stirling Moss (Maserati), αλλά ο Juan Manuel Fangio με τη δεύτερη θέση που πήρε, κατοχύρωσε το παγκόσμιο πρωτάθλημα της χρονιάς εκείνης. 

Ο αγώνας ήταν αρκούντως επεισοδιακός, με τον Juan Manuel Fangio να προηγείται στη βαθμολογία κατά 8 βαθμούς από τον ομόσταυλό του στη Ferrari Peter Collins και τον Jean Behra (Maserati). Ωστόσο ο Fangio αναγκάστηκε να εγκαταλείψει με πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης και με έναν σπασμένο βραχίονα του συστήματος διεύθυνσης. Οι ιθύνοντες της Ferrari είπαν στον τρίτο οδηγό της ομάδας, τον Luigi Musso, να δώσει το αυτοκίνητο του στον Fangio για να συνεχίσει τον αγώνα και να μην χάσει τις πιθανότητες για τίτλο (επιτρεπόταν τότε προφανώς αυτή η κίνηση), αλλά εκείνος αρνήθηκε. 

Αντίθετα, σε μια κίνηση fair play, το έκανε ο Collins, παρά το γεγονός ότι θα μπορούσε να συνεχίσει τον αγώνα διεκδικώντας τη νίκη. Σε ένα πιτ στοπ ρουτίνας λοιπόν, οι δυο οδηγοί άλλαξαν θέση και ο Fangio τερμάτισε τελικά δεύτερος, κατοχυρώνοντας τον τίτλο.