Main menu

Ανεβάζουμε ταχύτητα

Στη δύσκολη πραγματικότητα, για να προχωρήσεις εμπρός πρέπει να προσαρμόζεσαι. Και να συνεργάζεσαι. Αντί για εσωστρέφεια λοιπόν, ανεβάζουμε άλλη μια ταχύτητα.

Πίστευα ότι αν έγραφα περισσότερο και καλύτερα, θα ήταν αρκετό. Ότι θα ήταν αρκετό αν διάβαζα περισσότερο για να καταλαβαίνω καλύτερα τα τεχνικά και να μπορώ να τα αναλύσω με πιο κατανοητά λόγια στα γραπτά μου. Αν μάθαινα να οδηγώ πιο γρήγορα, να στρίβω πιο εντυπωσιακά. Αν ρίσκαρα περισσότερο για να πατήσω εκεί ακριβώς που φανταζόταν ο φωτογράφος.

Αν ξάκριζα, αν έκανα τα λάστιχα να καπνίσουν περισσότερο. Αν το έκανα όχι μία και δύο, αλλά εκατό φορές, ώστε να βγει πιο εντυπωσιακή η εικόνα. Έστω, με κίνδυνο για μένα τον ίδιο, για τον φωτογράφο, για το αυτοκίνητο. Πίστευα ότι άξιζε τον κόπο, το ρίσκο, την ψυχοφθόρα ευθύνη. Πίστευα ότι θα ήταν αρκετό αν σκεφτόμουν περισσότερο. Ιδιαίτερα concepts, νέες ιδέες. Χρόνια τώρα πετάγομαι στον ύπνο μου και σημειώνω πράγματα.

Πιστεύαμε ότι θα ήταν αρκετό αν ως εταιρεία ξοδεύαμε περισσότερα για να πάμε δοκιμή και φωτογράφιση πιο μακριά, πιο πολλοί. Διότι πάνω από όλα είμαστε παρέα. Πιστεύαμε ότι θα ήταν αρκετό αν κάναμε το επόμενο βήμα, τις δοκιμές video. Ειδικά των supercars, κάτι μοναδικό για τα ελληνικά δεδομένα. Κι αυτό πιστεύαμε ότι έπρεπε να το κάνουμε όχι με λογική και αισθητική «άρπα κόλλα», αλλά με αυτή των καλύτερων της Ευρώπης.

Δεν θεωρούμε κομμάτι της δουλειάς μας τις δημόσιες σχέσεις, αλλά το γράψιμο. Με σεβασμό στον αναγνώστη και δυνητικό αγοραστή, στο ίδιο το εξαιρετικά σύνθετο προϊόν, στην εταιρεία που το κατασκεύασε και σε αυτήν που το εισάγει στην Ελλάδα και μας το παραχώρησε για δοκιμή. Φτάσαμε να δουλεύουμε 15 ώρες την ημέρα. Πιστεύαμε ότι θα ήταν αρκετό. Αλλά δεν ήταν…

Κάτι, κάποιος φταίει. Εμείς, σαφώς. Δεν μπορεί να είναι αλλιώς. Είναι βολικό να ρίχνεις την ευθύνη αλλού, κι εμείς δεν κάνουμε βολικά πράγματα. Είμαστε σίγουροι ότι δουλεύουμε πολύ. Ότι αυτό που ξέρουμε ως δουλειά του δημοσιογράφου αυτοκινήτου το κάνουμε πολύ καλά. Έντιμα πάνω από όλα. Αλλά προφανώς κάτι, κάπου, κάποια στιγμή δεν καταλάβαμε καλά. Έπειτα, είναι και η κρίση… Ίσως πάλι ο κόσμος εκεί έξω να τα ξέρει πλέον όλα. Ή να μην ξέρει απολύτως τίποτα. Είναι σχεδόν το ίδιο. Ίσως έχει περισσότερες απαιτήσεις στις οποίες δεν ανταποκριθήκαμε. Ίσως πάλι να μην έχει καμία απαίτηση διότι έχει συνηθίσει να του σερβίρουν χαμηλού κόστους και ποιότητας υπερτιμημένο περιεχόμενο. Πάλι το ίδιο κάνει.

Όταν παράγεις πνευματικό έργο για τις σελίδες ενός ενημερωτικού και ψυχαγωγικού εντύπου, θα ήθελες αυτό να επιλέγεται από τον αναγνώστη ακριβώς γι’ αυτό. Επειδή έχεις καταθέσει την ψυχή σου. Επειδή τα λες ωραία, επειδή είσαι αντικειμενικός, επειδή έχεις άποψη και χιούμορ. Αυτό πιστεύουμε ότι μας αξίζει, και είμαι βέβαιος ότι το ίδιο ισχύει και για τους δημιουργούς της REAL NEWS. Θα θέλαμε δεκάδες ή εκατοντάδες χιλιάδες πωλήσεις. Ό,τι είναι ή θεωρείται η απόλυτη κορυφή στην αγορά των περιοδικών και των εφημερίδων, αντίστοιχα. Αυτά, σε έναν ιδανικό κόσμο...

Στη δύσκολη πραγματικότητα, για να προχωρήσεις εμπρός πρέπει να προσαρμόζεσαι. Και να συνεργάζεσαι. Αντί για εσωστρέφεια λοιπόν, ανεβάζουμε άλλη μια ταχύτητα. Από αυτό το τεύχος, το DRIVE θα κυκλοφορεί με την εφημερίδα REAL NEWS την τρίτη Κυριακή κάθε μήνα και στη συνέχεια θα πηγαίνει αυτόνομο στα περίπτερα με τιμή €4,90. Το «αυτοκίνητο», ως έννοια, αλλά και το δικό μας μήνυμα, θα φτάνει σε περισσότερα σπίτια. Να είστε βέβαιοι ότι θα συνεχίσουμε με τον ίδιο ενθουσιασμό, το ίδιο πάθος, την ίδια εξειδίκευση στη fun πλευρά της οδήγησης, το ίδιο βάθος στην ανάλυση. Οι άνθρωποι δεν αλλάζουν. Το DRIVE είναι οι άνθρωποι του, ανήκει και θα συνεχίσει να ανήκει στους δημοσιογράφους του. Σας ευχαριστούμε για την αγάπη και τη στήριξη όλα αυτά τα χρόνια. Το ταξίδι συνεχίζεται.

Να είστε βέβαιοι ότι θα συνεχίσουμε με τον ίδιο ενθουσιασμό, το ίδιο πάθος, την ίδια εξειδίκευση στη fun πλευρά της οδήγησης, το ίδιο βάθος στην ανάλυση. Οι άνθρωποι δεν αλλάζουν. Το DRIVE είναι οι άνθρωποι του.

Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία